اخبار ورزشیفوتبال ایران

میثاقیان: پدیده روز به روز در حال بهتر شدن است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و نشان دادیم در بازی‌های اخیر که تیم ما بهتر شده است و مطمئن هستم که فردا هم بازی خیلی خوبی خواهد بود.

به گزارش پیشرو ورزش، اکبر میثاقیان عصر امروز در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هتل سالاردره ساری محل اسکان تیم فوتبال نساجی مازندران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه نام این تیم پدیده است یا شهرخودرو اظهار کرد: چندین بار توضیح دادیم که اسم تیم شهرخودرو است و مالک شخصی این تیم حمیداوی است.

وی درباره بازی فردا این تیم برابر نساجی گفت: من بازی پنجمی است که همراه تیم هستم و شرایط تیم ما را خودتان در جریان هستید که چگونه است. یک تیم پرتنش و پرحاشیه بود که خدا را شکر الان این مشکلات خیلی کمتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و نشان دادیم در بازی‌های اخیر که تیم ما بهتر شده است و مطمئن هستم که فردا هم بازی خیلی خوبی خواهد بود.

میثاقیان درباره نساجی هم گفت: حریف ما یک تیم صاحب نام و ریشه‌داری در فوتبال ایران است. مردم مازندران، مردم گیلان، خراسان همه تیم‌های ریشه‌دار خود را دوست دارند. شهرخودرو هم یک تیمی است که همیشه در این چند سال در مکان‌های خوبی بوده است ولی امسال بخاطر شرایط و مسائلی که پیش اومده تیم به این شکل در آمده است.

وی بیان کرد: حق این تیم اینجای جدول نیست و من مطمئن هستم که روزهای خوبی خواهیم داشت و فردا حتما بازی خوبی خواهیم کرد. بچه‌های ما واقعا بچ‌ های خیلی خوبی داریم و واقعا روی بازیکنان ما فشار است و خیلی اذیت شدند. در شرایط خیلی سخت رو به جلو آمدیم و من مطمئنم فردا بازی خیلی خوبی خواهیم کرد و مطمئن هستم که با اینکه تماشاگر نیست ولی بازی خوبی خواهیم کرد.

میثاقیان با تمجید از سرمربی نساجی افزود: آقای الهامی هم که در این دوسالی که در تیم نساجی است خیلی خوب کار کرده است مثلا سال گذشته که شرایط خیلی سختی بود و تیم نساجی در حال سقوط بود و ایشان تیم تکان خورد و تیم در لیگ باقی ماند. نساجی مربی خوب و تیم خوبی دارد ولی تیم ما هم خداییش تیم خیلی خوبی است و من مطمئن هستم فردا بازی خیلی خوبی خواهیم کرد. با اینکه زمین هم زمین بدی نیست و ما هم تیم مان فوتبال بازی می کند و بچه های ما هم هر روز بهتر و بهتر می شوند و امیدوارم فردا موفق شویم و بازی را ببریم و در جدول شرایط مان خوب شود.

وی در پاسخ به وعده هفتم شدن شهرخودرو در لیگ و همچنین زدن یک گل در لیگ گفت: این تنش در تیم ما هست و هر بازی کمتر و کمتر می‌شود ولی ما نمی‌توانیم این نتیجه نگرفتن را کامل گردن این تنش‌ها بیاندازیم ولی بچه‌های ما واقعا موقعیت‌های خیلی خوبی را خلق کردند و همه دیدند که می‌توانستیم گل بزنیم ولی نشد اما من مطمئن هستم که بهتر هم خواهیم شد. قولی هم که در خصوص کسب رتبه هفتم یا هشتم اینکه حق بچه‌های من اینجای جدول است و داریم تلاش می‌کنیم و می‌کوشیم که با بچه‌ها به آنجا برسیم.

میثاقیان ادامه داد: تیم در چند سال اخیر همیشه جز تیم‌های بالای هفتم هشتم جدول بوده است. به نظرم تیم موفقی بوده است و هم بازی‌های آسیایی هم رفته است.

سرمربی پدیده در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: ما را وارد چالش و حاشیه نبرید. من افتخار می‌کنم که در مازندران هستم و به مازندران آمدم. من خودم بچه این خطه هستم. استانی که واقعا خودم دوستش دارم و در شهرهای بابل، قائمشهر و نوشهر برای تیم‌های مازندرانی مربیگری کردم، اما خواهش دارم در مورد شهرخودرو کم لطفی نکنیم.

وی با رد مشکلات مالی باشگاه در خصوص عدم حضور این تیم در ساری و دیدار با نساجی گفت: نه مشکل مالی به این صورت نبوده و ما بدون هیچ مشکلی با هواپیما به ساری آمدیم و اتفاقا با تیم نساجی باهم به ساری آمدیم.

سرمربی پدیده در خصوص محروم و مصدومان تیمش هم گفت: در تیم ما محسن ربیع خواه مصدوم است و مصدوم و محروم دیگری نداریم.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال نساجی با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و پدیده مشهد هم با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا