اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مورایس: کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که اشتباه و استرس طبیعی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: اگر نفرات بیشتری در سکوها حضور پیدا می‌کردند مسابقه رنگ و آب بهتری می‌گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، ژوزه مورایس بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل المالیق ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی جذاب و خوب بود و حیف شد هواداران بیشتری به ورزشگاه نیامدند و اگر نفرات بیشتری در سکوها حضور می‌یافتند مسابقه رنگ و آب بهتری پیدا می کرد. ما توانستیم بازی را بخوبی مدیریت و با آرامش مسابقه را اداره کنیم.

این مربی پرتغالی ادامه داد: سپاهان شانس یکی دو گل دیگری هم داشت و جا دارد به بازیکنان بابت عملکرد خوبشان تبریک بگویم. با پایان یافتن این دیدار به سراغ دیگر مسابقات خود خواهیم رفت، البته ای اف سی هنوز رأی خود در باره مسابقه با الاتحاد اعلام نکرده است باید ببینیم در آینده رأی این مسابقه چه می‌شود.

وی درباره اینکه چه زمان از مسابقه با آلمالیق بهتر بود، ادامه داد: نظر من تکنیکی است زیرا ما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده بودیم، نتیجه اهمیت داشت و به ثمر رساندن سه گل نشان داد عملکرد ما چطور بوده است. بازیکنان سپاهان پس از آغاز مصاف رفته رفته تمرکز بیشتری پیدا کردند و سرعت بازی نیز افزایش یافت؛ این مسابقه یک بازی مهم برای هر ٢ تیم بود زیرا سپاهان و آلمالیق به دنبال کسب نتیجه بودند. در این وضعیت طبیعی است که برخی بازیکنان احساسی‌تر عمل کنند و استرس داشته باشند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که اشتباه و استرس طبیعی است زیرا ما انسان هستیم و طبیعتاً کامل نیستیم. همواره به اصطلاح «موج‌های بالا و پایینی» وجود دارد ما سعی می‌کنیم که در موج‌های بالا و شرایط خوب قرار بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا