اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تور

هندبال انتخابی المپیک: تیم ملی ایران مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کرد

تیم ملی هندبال ایران نتیجه نخستین دیدار خود در انتخابی المپیک پاریس را واگذار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی هندبال کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس مقابل ژاپن به میدان رفت و در پایان این دیدار را ۲۰-۲۵ واگذار کرد.

تیم ژاپن که نسبت به هانگژو با اضافه کردن چند مهره موثر و لژیونر خود باعث بالا رفتن سطح کیفی و افزایش قدرت تهاجمی و تدافعی خود شده، بازی را خوب شروع کرد و در ادامه با دفاع مستحکم خود از جمله سنگربان مطمئن خود و همچنین طراحی حملات بی نقص توانست نیمه نخست را ۸-۱۴ به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم روند تیم ملی هندبال کشورمان بهتر شد و ملی پوشان توانستند در خط دفاع بهتر عمل کنند و البته عکس العمل های محمد سیاوشی در حفظ دروازه بی تاثیر نبود. اگر ملی پوشان هندبال در حملات دقت زیادی داشتند قطعا نتیجه بهتری رقم‌ می خورد اما خط حمله ژاپن بسیار قدرتمند ظاهر شد و علی رغم تلاش بازیکنان در نیمه دوم، این دیدار در نهایت با ۵ اختلاف گل، ۲۰ بر ۲۵ به سود حریف رقم خورد.

نکته قابل تامل در این دیدار ، استفاده وویوویچ از جوانانی مانند بهشاد فاتحی زاده، رضا عزتی و امیر عباس سلطانی بود که نخستین حضور در میادین آسیایی را تجربه می کردند، در کنار بازیکنان جوانی مثل مهران رهنما، یونس آثاری، محمدمهدی بهنام نیا، کیارش طاهری و محمد رضا اورعی بود که نشان از تداوم جوانگرایی در ترکیب تیم ملی ایران داشت. ضمن اینکه تیم ملی هندبال ایران علی رغم استفاده ژاپن از تمامی ظرفیتها و بازیکنان لژیونر خود ، تفاضل گل خود را در برابر ژاپن نسبت به بازیهای آسیایی هانگژو از ۱۲ به ۵ گل رساند و در دیدارهای آینده با جوانان خود قطعا با کیفیت بهتری بازی خواهد کرد.

ملی پوشان کشورمان فردا در دومین دیدار خود از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف کویت می رود.

پیش از این دیدار سه بازی دیگر نیز برگزار شد که طی آن کره جنوبی ۲۹بر ۲۳ امارات متحده عربی را شکست داد، بحرین ۴۶ بر ۱۸ قزاقستان را در هم کوبید و هند نیز با نتیجه ۱۷- ۴۶ مقابل عربستان شکست خورد.

در آخرین دیدار امروز قطر با چین دیدار می کند.

گفتنی است تنها یک تیم مجوز حضور در بازی‌های المپیک پاریس از قاره کهن را به دست خواهد آورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا