اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران: برد تراکتور مقابل استقلال خوزستان

در دیدار از معوقه هفته سوم لیگ برتر، استقلال خوزستان مقابل تراکتور تبریز در خانه شکست خورد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار معوقه از هفته سوم لیگ برتر بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور تبریز به پایان رسید.

با این برد تراکتور ۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ صعود کرد و استقلال خوزستان هم با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ قرار گرفت.

داور: سید رضا مهدوی

کمک داوران: حمیدرضا افشون و سیدمحمد هاشمی نسب

کارت زرد: حسن شوشتری، عزیز کاظمی، محمود مطلق زاده ( استقلال خوزستان) صفا هادی، شجاع خلیل زاده پاکو خمز( سرمربی) ( تراکتور)

کارت قرمز:-

گل: گوستاوو( دقیقه ۳+۹۰)

اتفاقات مهم بازی:

در نیمه دوم مسابقه هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند. در نهایت گوستاوو در دقیقه ۳+۹۰ گل سه امتیازی سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

بازی در نیمه دوم ۱۱ دقیقه وقت اضافه داشت!

* لیگ برتر با این مسابقه به طور کامل تعطیل شد و حداقل تا ۲۰ روز دیگر خبری از این مسابقات نخواهد بود. در این مدت تیم ملی دو بازی دوستانه دارد و سپس سه تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =

دکمه بازگشت به بالا