اخبار ورزشیسایر اخبار

معاون وزیر ورزش: حسینی سخنران خوبی نیست، اما تمام ویژگی‌های یک رئیس فدراسیون را دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: روح الله حسینی تمام ویژگی های یک رییس فدراسیون را دارد، هرچند که سخنران خوبی نیست اما تجربه می‌گوید آدمهایی که کم حرف می‌زنند مرد عمل هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس صبح امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه سال جاری در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد و روح الله حسینی با کسب ۴۲ رای به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شد.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در پایان این انتخابات، اظهار داشت: به روح الله حسینی تبریک می‌گویم که موفق شد به اتفاق آرا در واقع این مسؤلیت مهم را به عنوان رییس فدراسیون برعهده بگیرد. همین طور از اعضا محترم مجمع که با حضور ارزشمندشان باعث شدند مجمع این فدراسیون که یکی از رشته های المپیکی است و با اتفاقاتی که طی چندماه گذشته رخ داد و‌ نوساناتی که داشت، این انتخابات برگزار شد. امیدواریم با این انتخاب بوکس به شرایط خوبی در آینده برسد.

وی‌ در ادامه افزود: همین طور از کاندیداهای محترم تشکر می‌کنم که با حضورشان باعث رونق انتخابات شدند. لازم می‌دانم ادای احترام کنم به برادر ارزشمندم که در بستر بیماری به سر می‌برد، ناطق نوری حق بزرگی به گردن این رشته دارد و من سال های سال شاهد تلاش و زحمات او بودم. برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. ادای احترام می‌کنم به استاد عزیز و پیشکسوت بوکس آقای اردلان که سال های سال افتخار دوستی با او را ‌دارم و می‌دانم چقدر برای این رشته زحمت کشیده است.

پولادگر در ادامه گفت: روح الله حسینی تمام ویژگی هایی که یک رییس فدراسیون را دارد، هرچند که سخنران خوبی نیست اما تجربه می‌گوید آدمهایی که کم حرف می‌زنند مرد عمل هستند. او سال ها کنار ناطق نوری مدیریت را تجربه کرده است. او تجربه مدیریتی را کنار یک مدیر باتجربه و هوشمند را دارد و هم اینکه تجربه میادین بزرگ و تحصیلات عالیه دارد. ما از او‌توقع زیادی داریم، همه به او رای داند و همه با او همراه هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: او عضو این خانواده بوده و یک خانواده همراه کنار او است و توقع همه این است که شرایط بوکس بهتر از شرایط فعلی باشد. به هر حال این رشته قدمت طولانی و مدال های ارزشمندی قبل و بعد از انقلاب در بازیهای آسیایی دارد. تک مدال جهانی شما نشان میدهد که ما میتوانیم در جهان عرض اندام کنیم. همه ما میدانیم رمز موفقیت در تلاش کردن است. مدیریت خوب و با تدبیر و هوشمندی امیدواریم سکوهای پیش رو فتح خواهید کرد. ثمره مدیریت خوب همدلی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه گفت: ما از این رشته توقع زیادی داریم،امیدواریم که در میادین پیش رو در بازی های آسیایی پنج فرصت دارید که مدال های خوش رنگی کسب کنید، این رویداد کسب سهمیه برای بوکس است لذا واقعا این توقع است که یک حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی داشته باشید. برای حسینی در مسیر جدید آرزوی موفقت دارم و از اعضا هیات هم خواهش میکنم که در طول این مسیر با او همراه باشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا