اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مجمع وزنه برداری: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریت است اما چه کسی گفته همه چیز پول است؟

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریت است اما چه کسی گفته همه چیز پول است؟ خیلی جاها بوده که پول بوده اما موفقیت نبوده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون وزنه برداری که بیش از سه ساعت طول کشید گفت: قول می‌دهم کوتاه صحبت کنم، اما بالاخره بررسی عملکرد ۲ ساله بود.ممنونم حوصله کردید. راه هم دور بود. شما به خاستگاه رشته وزنه برداری آمده اید، البته در کنار مازندران که اینجا دو نماینده شان حضور دارند. خدا را شکر می کنم گزارش هایی که امروز خوانده شد حاکی از آن است که فدراسیون روی ریل افتاده است و همه ما را امیدوار به رویدادهای پیش رو می‌کند، یکی بازی های آسیایی و دیگری المپیک. مثل همیشه امیدواریم که وزنه برداری باز هم برای ما مدال خوشرنگ بیاورد که این اتفاق نیاز به ابزار دارد.

پولادگر ادامه داد: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریت است اما چه کسی گفته که همه چیز پول است؟خیلی جاها بوده که پول بوده اما موفقیت نبوده،چرا؟چون مدیریت نبوده است.روسای هیات های ما باید همراه باشند و تلاش کنند.فردی مثل رضازاده،انوشیروانی و سلیمی آبروی این رشته هستند.اعتبار این رشته هستند.این عزیزان در هر استانی بروند دری به روی‌شان بسته نیست.حتما که نباید دعوت ها از طرف فدراسیون باشد.خود شما زنگ بزنید و دعوت کنید.شک ندارم اگر این عزیزان بدانند حضورشان باعث باز شدن گره ای می شود حتما حضور خواهند داشت.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خاطره ای از مرحوم تختی می خواندم که خیلی جالب بود. ایشان گفته بودند داشتم از یک خیابان رد می‌شدم دیدم یک سبزی فروش دارد چراغ زنبوری اش را روشن می‌کند.دیدم چیزی نفروخته است، رفتم کنارش و مردم به بهانه دیدن من می آمدند و سبزی هم می خریدند. خدا را شکر شرمنده زن و بچه اش نشد. وزنه برداری پر از سرمایه انسانی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا