اخبار ورزشیفوتبال ایران

مظفری ،کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس دقیقه آخر گرفته نشد

کارشناس داوری گفت: در دقایق پایانی خطای هند بازیکن آلومینیوم توسط داور دیده نشد تا یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشود.

به گزارش پیشرو ورزش، نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اخطار دقیقه ۵ به بازیکن آلومینیوم اراک به خاطر اعتراض درست بود. هر چند که خطایی که داور در این صحنه اعلام کرد اشتباه بود. حتی اگر تصمیم داور در این صحنه درست نبود، بازیکن حق اعتراض به تصمیم داور را به این شکل ندارد.

وی افزود: باز هم‌‌ مانند مسابقات دیگر لیگ برتر، داور‌ چهارم قادر به کنترل سرمربی آلومینیوم اراک نبود و داور را فراخواند. تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس دقیقه ۴۷ اشتباه بود. در تصاویر کاملا مشخص بود که بازیکن آلومینیوم خطای هل دادن را انجام نمی دهد

مظفری عنوان کرد: در نیمه دوم طبیعتا بازی سخت تر از نیمه اول شد. اعلام پنالتی و کارت زرد به نفع آلومینیوم صحیح بود و چون نوع خطای دروازبان پرسپولیس جدال بر سر توپ بود، نیازی به اخراج دروازبان پرسپولیس هم نبود.
و باز هم اعتراضات کادر فنی تیم ها، که باعث تذکر و اخطار میشود و فقط باعث کم تر شدن تمرکز داور ور مسابقات می شوند.

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: در دقیقه آخر بازی داور باید اعلام خطای هند به نفع پرسپولیس می کرد و یک ضربه پنالتی اعلام می شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا