اخبار ورزشیفوتبال ایران

مظلومی: کار خود را در تیم ملی جوانان از دوشنبه آغاز می‌کنم/ بازیکنانمان فردا معرفی می‌شوند

گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان گفت: برنامه‌هایم را به فدراسیون داده‌ام و از دوشنبه کارمان را ششروع می‌کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: همیشه باید تا دقایق آخر صبر کرد اما نشست خیلی خوبی با کمیته فنی داشتیم. دو تا سه جلسه با اعضای این کمیته برگزار کرده و ضمن ارائه برنامه هایم، دستیاران خود را معرفی کرده ام.

وی افزود: بیست و پنج بازیکن انتخاب شده اند که فردا اسامی شان اعلام می شود. از دوشنبه هم تست کرونا از بازیکنان و اعضای کادرفنی می گیرند. من برنامه هایم را داده ام و از همان روز دوشنبه هم بچه ها به اردو می آیند. انشالله باشگاه ها همکاری کنند.

گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی جوانان تصریح کرد: زمان خیلی کمی داریم. ۲۵ مهر بازی های تیم ملی جوانان شروع می شود و در گروه سختی هم قرار گرفته ایم که ازبکستان به عنوان میزبان در گروه ما است. اگر بالا بیاییم هم باید در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های سخت آسیا مانند کره جنوبی، ژاپن، عراق و بحرین بازی کنیم. اگر این دیدار را هم ببریم به جام جهانی جوانان می رویم.

مظلومی تصریح کرد: تیم خوبی داریم و با فکر چنین تصمیمی گرفته ام. عرق ملی سبب شد به تیم جوانان بیایم زیرا فدراسیون تاکنون درباره مسائل مالی صحبتی با من نکرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا