اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مطهری به تراکتور پیوست

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به تراکتور پیوست.
به گزارش پیشرو ورزش به نقل از فارس، در شرایطی که مدیران باشگاه تراکتور این روزها به دنبال دریافت مجوز حضور یحیی گل‌محمدی برای حضور روی نیمکت خود هستند، شب گذشته اتفاق جالبی درمورد نیمکت این تیم رخ داد.
ظاهرا سرمربی پیشین پرسپولیس به مدیران تراکتور اعلام کرده با حمید مطهری قرارداد ببندند تا او تا زمان رفع مشکل گل‌محمدی بتواند هدایت این تیم را در دست داشته باشد.
خود مطهری نیز امشب پس از جلسه‌ای ۳ ساعته با هوشنگ نصیرزاده با آنها برای این همکاری به توافق رسید و امروز همراه با مدیرعامل تراکتور راهی تبریز می‌شود تا تمرینات این تیم را زیرنظر بگیرد.
مطهری که درست یک سال قبل و در روز تولدش به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی معرفی شد، پس از توافق با تراکتوری‌ها از کادرفنی ایران جدا شد. این مربی که قصدی برای دستیاری روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری نداشت، به درخواست همکار و رفیق قدیمی‌اش چنین تصمیمی گرفت تا در صورت فراهم شدن شرایط حضور گل‌محمدی پس از پرسپولیس و شهر خودرو مشهد بار دیگر با او همکاری کند.
از طرفی مدیران تراکتور امروز جلسه‌ دیگری را برای دریافت مجوز گل‌محمدی برگزار می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا