اخبار ورزشیسایر اخبار

مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ بانوان در اصفهان به پایان رسید

مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ بانوان با برتری تیم اصفهان ب در زاینده رود اصفهان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ بانوان با حضور ۶ تیم اصفهان الف، اصفهان ب، گیلان الف، گیلان ب، چهارمحال و بختیاری الف و چهارمحال و بختیاری ب جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه از ۱۱ اردیبهشت ماه در زاینده رود اصفهان به مدت ۳ روز برگزار شد.
این رقابت ها در ۳ بخش ماراتن، اسلالوم و RX انجام شد و در پایان مجموع امتیازات هر بخش نتایج کلی را مشخص می کند.
در بخش ماراتن تیم اصفهان ب با زمان ۲۴:۲۹٫۶۲ ثانیه و ۸۰ امتیاز اول، اصفهان الف با زمان ۲۱:۴۴٫۶۰ ثانیه و ۷۲ امتیاز دوم و گیلان ب با زمان ۲۴:۵۵٫۵۵ ثانیه و ۶۴ امتیاز سوم شد.
در بخش اسلالوم تیم اصفهان ب با ۱۰۰ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، اصفهان الف با ۹۰ امتیاز دوم شد و گیلان ب با ۸۰ امتیاز سوم شد.
و در رشته RX تیم اصفهان ب با ۱۲۰ امتیاز اول شد، تیم اصفهان الف با ۱۰۸ امتیاز دوم شد و گیلان ب با ۹۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
به این ترتیب تیم اصفهان ب با مجموع ۳۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم اصفهان ب با ۲۷۰ امتیاز نائب قهرمان شد و تیم گیلان ب با ۲۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا