اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی: برتری مس مقابل استقلال

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا موفق به ادامه یک رکورد قابل توجه شد.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد استقلال را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.
به این ترتیب مس رفسنجان، فینالیست دوره قبلی جام حذفی را کنار زد تا جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند.
حامد لک دروازه‌بان تیم مس رفسنجان در این بازی ۲ مهار حیاتی داشت که استقلال را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.
در دقیقه ۱۱ بازی، دروازه‌بان مسی‌ها با مهار پنالتی صالح حردانی از برتری شاگردان نکونام جلوگیری کرد تا جریان بازی از ابتدا به سود تیم مهمان عوض نشود.
در دقیقه ۹۰ نیز حامد لک در مصاف تک به تک با مهرداد محمدی، ضربه او را راهی کرنر کرد تا استقلال در دقایق پایانی نیز در رسیدن به گل و تغییر روند بازی ناکام بماند.
البته در طرف مقابل نیز سیدحسین حسینی با چندین مهار خوب، اشتباهات مدافعین استقلال را جبران کرد تا تیم میزبان از رسیدن به گل‌های بیشتر باز بماند اما تلاش‌های دروازه‌بان آبی‌ها برای جلوگیری از شکست کافی نبود.
به این ترتیب، تیم مس رفسنجان در چهارمین بازی پیاپی با هدایت محرم نویدکیا، چهارمین کلین شیت پیاپی را به ثبت رساند تا بدون گل خورده در ۴ بازی‌ گذشته، آماده بازی هفته نوزدهم مقابل تراکتور شود.
تیم استقلال نیز پس از ۱۹۴ روز طعم شکست را تجربه کرد. آخرین شکست تیم نکونام در فصل جاری، بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل سپاهان در نقش جهان بود که انتقادات زیادی را نیز به خاطر داوری این مسابقه به همراه داشت.
آبی‌های تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر،روز جمعه (۱۸اسفند) به مصاف همنام خوزستانی خواهند رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا