اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیست خرید بارسا فاش شد/از بازیکن سفارشی مسی تا ستاره بایرن

مدیر ورزشی باشگاه بارسا به صورت سر بسته لیست خرید نیم فصل کاتالان‌ها را فاش کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بارسا و رئال با وجود هم‌امتیازی بود در صدر جدول اما نتایج درخشانی را در فصل جاری کسب نکرده‌اند و در مقایسه با فصل‌های گذشته در جمع‌آوری امتیاز موفق عمل نبودند.

بر اساس خبر سایت موندودیپورتیوو، اریک ابیدل مدیر ورزشی باشگاه بارسا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در میانه فصل در تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد و چه بازیکنانی مد نظر باشگاه‌ هستند، گفت: تا پنجره نقل و انتقالات نیم فصل مدت کافی برای بررسی نقاط ضعف و پوشش آن را در اختیار داریم.جلساتی در اینباره تشکیل شده ولی هنوز به طور قطع نمی‌توانم اظهار کنم که بازیکن خاصی را به صورت حتمی جذب خواهیم کرد.

مدافع و کاپیتاناسبق  باشگاه بارسادر واکنش با اعلام اسامی چون لئوتارو مارتینز، کیمیش … افزود: من هم مثل شما این اسامی را در رسانه‌ها می‌بینم اما نمی‌توانم انکار کنم که مایل به جذب مارتینز، کیمیش و یا کریستنسن هستیم.

رسانه‌ها اسامی بازیکنانی مثل مارتینز از اینتر با پیگیری مسی، کیمیش از بایرن مونیخ، کریستنسن از چلسی، کلوسترمن از لایپزیک و میلینکوویچ از فیورنتینا برای حضور در بارسا در نیم فصل فاش کردند.

بی شک در صورت جدب این بازیکنان باید شاهد جدایی ستاره‌های از بارسا نیز بود، با جذب لئوتارو والورده باید از بین سوارس، دمبله و گریژمان و یا فاتی دو بازیکن را در لیست خروجی قرار دهد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا