اخبار ورزشیفوتبال ایران

مذاکرات عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال و مربی سابق تیم ملی در ویتنام

مرتضى محصص رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال تدریس کلاس مربیگرى A در منطقه شرق آسیا را بر عهده داشت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص پس از حضور در جلسه کمیته فنى AFC تماشاگر مسابقه فینال لیگقهرمانان باشگاههاى آسیا در توکیو بود و بعد از آن راهى  هانوى پایتخت ویتنام شد.

رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:کلاس مربیگرى A در منطقه شرق آسیا با حضور ٢۴شرکت کننده از کشورهاى ویتنام، لائوس،کره جنوبى ، تایوان ،سنگاپور و مالزى برگزار شد. همچنین رییس فدراسیون فوتبال ویتنام و یورگن گده مدیر فنى فدراسیون ویتنام هم در روز پایانى این کلاس حضور داشتند.

محصص اضافه کرد:در این دوره بازى هاى اخیر تیم ملى ویتنام هم مورد آنالیز قرار گرفت همچنین از بین ٢۴ شرکت کننده١٧ نفر موفق به دریافت مدرک شدند و سایر شرکت کنندگان نتوانستند دوره را با موفقیت سپرى کنند.

رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت:پس از پایان دوره مذاکرات بسیار خوبى با آقاى یورگن گده داشتیم خصوصا در زمینه گسترش همکارى هاى دو جانبه و انجام بازى هاى دوستانه با تیم هاى پایه ویتنام در بخش هاى آقایان و بانوان که مورد استقبال او هم قرار گرفت. فوتبال ویتنام در رده پایه پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهى داشته و امیدوارم زمینه خوبى براى گسترش همکارى ها و انجام مسابقات تدارکاتى فراهم شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا