اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن: فاضلاب در راهروها جاری بود/ چگونه این ورزشگاه برای لیگ برتر تایید شد؟

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب‌آهن از شرایط میزبانی در بازی مقابل پیکان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم داور مسابقه با پیکان در مورد برگرداندن پنالتی ذوب‌آهن، اظهار داشت: وقتی با محمدرضا اکبریان صحبت کردیم، گفت در آن صحنه روی دست من ویبره خورد و سوت زدم اما در ادامه تصمیمش را در مشورت با کمک داور برگرداند.

مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن تصریح کرد: بحث ما روی آن صحنه و نتیجه نیست. به هرحال باختیم و بازی تمام شده است. سوال من این است که چرا داوران سیستم ارتباطی ندارند؟ اینگونه داور چهارم به چه کاری می‌آید؟ به داور چهارم گفتم در بازی ما با صنعت نفت آبادان هم شرایط اینطور بود. گفت چه کاری می توانم انجام بدهم؟ اینجا ایران است و چه توقعی داری؟ اگر فدراسیون نمی‌تواند سیستم ارتباطی فراهم کند، چگونه دنبال VAR است؟ در طول بازی نیمکت تیم حریف مدام برای تیم و سرمربی ما حاشیه درست می‌کردند. داوران هم کنترلی روی این اتفاقات نداشتند.

رمضانی گفت: کاری به باخت نداریم اما این شرایط اصلا برای فوتبال ما خوب نیست. قصد داشتیم به مناسبت سالگرد نایب قهرمانی در آسیا بنری را جلوی تیم بگیریم اما هرکاری کردیم سازمان لیگ به ما اجازه نداد. گفتند این تبلیغات باشگاه شماست. نمی‌دانم چه تبلیغی بود؟ آیا درآمدی برای ما به همراه دارد؟ کسب افتخار در آسیا، یک افتخار ملی نبوده؟ گفتم پس چطور اجازه می‌دهید سایر باشگاهها بنر فرهنگی داشته باشد؟ گفتند آن‌ها را جریمه می‌کنیم! حتی گفتم اجازه بدهید به مناسبت نایب قهرمانی در آسیا که فردا است، این کار را انجام بدهیم و بعد جریمه کنید اما قبول نکردند.

وی در اشاره به وضعیت نامناسب ورزشگاه انقلاب کرج عنوان کرد: آب فاضلاب در راهروهای ورزشگاه جاری بود. بازیکنان ما وقتی می‌خواستند از سرویس بهداشتی استفاده کنند یا دوش بگیرند، شرایط بسیار بدی داشتند. هنگام اعلام اسامی دو تیم، به رسم احترام و میزبانی باید تیم مهمان معرفی شود و بعد میزبان اما ابتدا میزبان معرفی شد و بعد از دقایقی تاخیر بازیکنان تیم ما معرفی شدند. به مدیرعامل پیکان خوش آمد گفتند اما پس از دوبار اعتراض شدید ما و تنش، اسمی از مدیرعامل ما برده شد.

رمضانی تصریح کرد: سوال ما این است؛ این ورزشگاه که اصلا شرایط میزبانی از یک بازی لیگ برتری را نداشت، چطور تایید شده؟ چرا وررزشگاه محل مسابقه در دقیقه ۹۰ عوض شد؟ ما خودمان دو روز قبل از طریق صداوسیما متوجه شدیم درحال عوض کردن محل بازی هستند! تماس گرفتیم و گفتند هنوز تایید نشده که بخواهیم به شما بگوییم و به احتمال زیاد بازی در تهران برگزار می‌شود اما چهارشنبه شب اعلام کردند در کرج است. اسکوربرد ورزشگاه هم خراب بود و معلوم نبود چه چیزی را نمایش می‌دهد.

رمضانی در خصوص کیفیت نامناسب زمین بازی عنوان کرد: زمین خراب بود و کیفیت بدی داشت. به ما گفتند در این چند روز بارندگی بوده و پول نداشتیم کاور تهیه کنیم و روی زمین بکشیم. تابلوی تعویض هم برچسبی بود و فکر می‌کنم برای ۵۰ سال قبل. سیستم صوتی ورزشگاه هم اجاره‌ای بود. واقعا نمی‌دانم چگونه این ورزشگاه تایید شد؟ هیچ چیز سرجای خودش نبود؛ حتی کمک داور در زمان پنالتی که برای ما گرفته نشد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا