اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دیدار با فرامز ظلی:احترام به پیش‌کسوتان و بزرگان و تکریم این عزیزان وظیفه همه مسئولان است

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به دیدار “فرامرز ظلی” پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در این دیدار که با حضور “شهرام رویین دل” فرزند نایب رویین دل، مربی سازنده فوتبال و “حسین رحیمی پور” مدیر روابط عمومی اداره کل انجام شد،
فرامرز ظلی که قصد مهاجرت از تهران به مشهد، را دارد، در مورد ورزش گفت: هرکسی یک نوعی زندگی می کند و امیدوارم خوب و خوش زندگی کنند، اما با عدالت، شرافت، مناعت و جوانمردی.
وی افزود: با این بزرگواری شما که آمدید تا حال مرا بپرسید، با شما زندگی می کنم و شما را دعا می کنم، امیدوارم خیر ببینید. زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است، تا در آن دوست نباشید همه درها بسته است، دوست می باید داشت، با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد، با سلامی که در آن نور ببارد لبخند، دست یکدیگر را، بفشاریم به مهر…
پیشکسوت خوشنام فوتبال ادامه داد: معنای ورزش، معنای سخاوت و جوانمردی است. چرا می گویند پهلوان تختی تا تاریخ است، اسمش باقیست؟ به خاطر آن مناعت و شرافت و بزرگمردی این مرد بود. کسی بیخودی تختی نمی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار گفت: احترام به شما پیش‌کسوتان و بزرگان و تکریم شما عزیزان وظیفه همه ما مسئولان است.
جوادی افزود: شما سال‌ها دل مردم را با فوتبال شاد کردید و مردم از شما خاطره دارند.
وی برای فرامرز ظلی وعده‌ای از پیشکسوتان آرزوی سلامتی کرد و گفت: هیات‌های ورزشی استان تهران باید قدر و منزلت پیشکسوتان را بدانند و به‌دنبال آن باشیم تا شرایطی را فراهم کنیم تا پیشکسوتان به‌راحتی مجوز حضور در میادین و مسابقات ورزشی را داشته باشند.
مدیرکل ادامه داد: اداره‌کل تلاش خواهد کرد تا تصاویر پیش‌کسوتان و افتخارآفرینان ورزش تهران را جمع‌آوری کرده و در یک محل مناسب در معرض تماشای مردم علاقه‌مند و قدرشناس بگذارد و افتتاح این مکان نیز با حضور همین بزرگان و پیشکسوتان خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =

دکمه بازگشت به بالا