اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

الهامی: مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق برد بودیم

سرمربی تیم هوادار گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق برد بودیم و باید ۳ امتیاز را کسب می کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار تهران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: روز عکاس را به همه عکاسان تبریک می‌گویم. در شروع بازی بچه‌های ما شرایطی را که از آنها انتظار داشتیم نداشتند اما در طول بازی به شرایط ایده‌آل رسیدند. بعد از پنالتی شیرازه تیم ما از هم پاشید اما بعد از ۵ دقیقه دوباره به بازی برگشتیم. در بازی که ۸۰ به ۲۰ برای ما بود می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. بازی کیفیت خوبی داشت. هر دو تیم دنبال بازی خوب بودند. بعد از تعویض‌ها روال تیم ما خوب شد.در خصوص گلی که آفساید شد باید بگویم بعد از فیلم بچه‌ها به من گفتند آفساید نبود به تیم ما کم لطفی شده است. هرچند این روزها شرایط داوری طوری است که اگر در چینش داوران کمی وسواس داشته باشند قضاوت داوری‌ها بهتر می‌شود.

وی در خصوص اعتراضات بین بازی گفت: روی یک صحنه آفساید اعتراض کردم و به نظرم بازی با کیفیتی بود و می‌شد که سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی را کاملاً برتر بودیم و در یکی دو صحنه هم ما در ضد حمله اشتباه کردیم و نتوانستیم پیروز بازی باشیم. به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا