اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: اماکن ورزشی باید خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند

علی جوادی در نشست شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل ویژه شهرستان بهارستان تاکید کرد: اماکن ورزشی باید به بهترین شکل مدیریت شود و خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند.

به گزارش پیشرو ورزش، جوادی مدیرکل و مدیران ستادی اداره کل در سفر یک روزه به شهرستان بهارستان، ابتدا درنشست با پرسنل اداره ورزش و جوانان این شهرستان که با حضور دارابی رئیس اداره برگزار شد، در مورد مشکلات و نواقص موجود گفت و گو کردند.
جوادی و همراهان در ادامه، در نشست شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل ویژه شهرستان بهارستان حاضر شدند. مدیرکل در این نشست گفت: تلاش های انجام شده در بهارستان به جهت تحقق اهداف، رضایتمندی را به همراه داشته است. روند توسعه فعالیت ها باید به خوبی پیش رود و اماکن ورزشی باید به بهترین شکل مدیریت شود و خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند.
بخش سوم سفر یک روزه مدیران ستادی اداره کل به بهارستان، به حضور در جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی، نخبه گان شهرستان، جوانان برتر و قهرمانان رشته های مختلف اختصاص داشت که در حضور فرماندار، نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی، جوادی مدیرکل، دارابی رئیس اداره، ارشدی، ایرجی، ربیعی، سادات حسینی، نظر، آصفی، بزرگپو، میرزابیگی، کریمی، افسانه، امیری نژاد، خرم و شاکری فرد برگزار شد.
در این مراسم ضمن بیان مشکلات و خواسته های هیات های ورزشی بهارستان و هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی، نخبه گان شهرستان، جوانان برتر و قهرمانان رشته های مختلف شهرستان، توسط علی جوادی مدیرکل از خانواده معظم شهداء تجلیل و تقدیر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا