اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مدیرعامل پرسپولیس: ورزشگاه آزادی باید تا ۴۵ روز دیگر برای پرسپولیس آماده شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم ضایعه عدم حضور تماشاگران را چگونه تحلیل کنیم، ورزشگاه آزادی باید تا ۴۵ روز دیگر برای پرسپولیس آماده شود.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک درمورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خدا کمک کرد و زحمات بازیکنان به ثمر رسید و بازی اول را بردیم. همیشه بازی اول به دلیل استرس‌هایی که وجود دارد و عدم شناخت از تیم مقابل و برخی هماهنگی‌های لازم مشکل و غیرقابل پیش‌بینی است. گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و یقین داریم که روز به روز بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چگونه این ضایعه را تحلیل کنیم. شاید ۵۰ یا ۶۰ درصد تیم‌هایی که مانند پرسپولیس تماشاگران بیشمار دارند، از انرژی مثبت هواداران محروم شدند. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی این باشگاه بتوانند به حق خود برسند. از نظر مالی این ضررها خیلی برای ما محسوس نیست. درحال رسیدن به جایی هستیم که انگار ما هیچ اختیاری از خودمان نداریم. چگونه می‌شود من به عنوان میزبان اختیاری برای تبلیغات ندارم؟ با اسپانسر صحبت کرده بودیم اما امروز تبلیغات دیگری را شاهد بودیم. وقتی در خانه اختیار تبلیغات را نداریم، باید امیدوارم باشیم تا در بازی‌هایی که میهمان هستیم به ما نگویند که چه پیراهنی بپوشیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات و جذب مهاجم خارجی و توافق با حمدالله گفت: گل‌محمدی هم گفته اگر بنا باشد یک بازیکنی مدنظر باشد، خودش باید نام آن بازیکن را بدهد. تا امروز چنین بازیکنی به باشگاه معرفی نشده تا با او مذاکره کنیم. متاسفانه حواشی فضای مجازی زیاد است و اسامی بازیکنانی مطرح می‌شود که اگر نگویند فوتبالیست است، من نمی‌شناختم! نامی به ما داده نشده است و نمی‌دانم چگونه برخی رسانه‌ها این اسم‌ها را مطرح می‌کنند.

درویش درمورد مشکل پرسپولیس برای میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: ورزشگاه آزادی از طرف ما معرفی شده و حتماً باید تا حدود ۴۵ روز دیگر آماده شود. قول داده‌اند که زودتر کارهایش را انجام دهند. می‌دانم همه توان خود را گذاشته‌اند و بودجه‌‌ای فراتر از بودجه وزارت ورزش نیاز است. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و می‌طلبد که بودجه‌ای ملی برای آن در نظر گرفته شود. امیدوارم قول‌هایی که داده‌اند عملیاتی شود و یقین دارم وزارت ورزش تمام توان خود را به کار گرفته است، چون آبروی جمهوری اسلامی است و ربطی به پرسپولیس ندارد.

وی درمورد اظهارات محمد محمدی درمورد جدایی‌اش از پرسپولیس و مطرح شدن مشکلات شخصی، اظهار داشت: من فراموش کردم که تشکر کنم از بازیکنان تیم‌مان، مربی‌مان و اعضای کادر فنی که در شرایطی که آپشن‌های فصل گذشته را نداده‌ایم و ۲۰درصد ابتدای فصل را هم هنوز پرداخت نکرده‌ایم، واقعاً بدون کوچک‌ترین اعتراضی کار را دنبال کردند. امروز هم نتیجه خوبی گرفتند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موانع جذب اسپانسر و سایر موارد هم رفع شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا