اخبار ورزشیسایر اخبار

سرپرست فدراسیون تاریخ برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان را اعلام کرد

سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان پس از وقفه ۲ ساله مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول هاشم‌کندی اسدی سرپرست فدراسیون در خصوص برگزاری سی‌وپنجمین دوره این تور عنوان داشت: متاسفانه به دلیل گسترده ویروس کرونا در سطح جهان و بدهی یورویی که داشتیم، نتوانستیم در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این تور را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم و سی‌پنجمین دوره این تور در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در ارتباط با زمان دقیق برگزاری این تور بین‌المللی، مطرح کرد: براساس تقویم ثبت شده برای تور ایران-آذربایجان در اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI)، هفتم تا ۱۱ مهر ماه در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

هاشم‌کندی اسدی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: هنوز مسیرهای مراحل تور و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این تور بین‌المللی مشخص نشده است. اما تمام تلاش عوامل اجرایی و برگزارکننده این تور برای هرچه بهتر برگزار شدن سی‌ و پنجمین دوره این تور خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا