اخبار ورزشیسایر اخبار

مخالفت باخ با پاداش دلاری فدراسیون جهانی دو‌ومیدانی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با پاداش فدراسیون جهانی دو‌ومیدانی به مدال‌آوران المپیک پاریس مخالفت کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) با تصمیم فدراسیون جهانی دو‌ومیدانی برای اهدای پاداش به مدال‌آوران المپیک پاریس مخالفت کرد. رئیس کمیته بین المللی المپیک همچنین نگرانی‌های خود را در این خصوص ابراز کرد.
فدراسیون جهانی دوومیدانی به ریاست سباستین کو یک جایزه ۵۰۰۰۰ دلاری برای قهرمانان دو ومیدانی پیشنهاد کرد.
باخ بر اهمیت حفظ برابری بین ورزشکاران و ملت‌ها در جنبش المپیک تاکید کرده است. وی تاکید کرد که فدراسیون‌های ورزشی بین المللی باید به جای تشویق با پاداش های پولی، بر به حداقل رساندن نابرابری ها تمرکز کنند.
باخ به خبرگزاری فرانسه گفت: فدراسیون‌های بین‌المللی باید با همه فدراسیون‌های عضو و ورزشکارانشان یکسان رفتار کرده و سعی کنند این شکاف را بین افراد ممتاز و افراد کم برخوردار متعادل کنند.
دیدگاه باخ نشان‌دهنده نگرانی گسترده‌تر در مورد حفظ ارزش‌های اساسی المپیک است که به طور سنتی بر مشارکت و وحدت جهانی به جای سود مالی تأکید می‌کند.
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک بار دیگر تاکید کرد که کمیته‌های ملی المپیک می‌توانند به ورزشکاران خود پاداش دهند، همانطور که او پس از کسب مدال طلای شمشیربازی در سال ۱۹۷۶ از کمیته المپیک آلمان پاداش مالی دریافت کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا