اخبار ورزشیفوتبال ایران

محکومیت باشگاه‌های بادران تهران، کارون اروند خرمشهر و داماش گیلانیان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه  پدیده خودرو مشهد در خصوص مطالبه حق آموزش علیرضا اسدی ، کمیته وضعیت خواسته باشگاه پیکان در محکومیت باشگاه پدیده خودرو مشهد را محمول بر صحت ندانسته و خواسته خواهان را رد کرد.

*در پی شکایت محسن بنگر از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت رضا اسدی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال طبق صورتجلسه مورخ ۲۷ شهریورماه ۹۸ محکوم گردید. همچنین در صورت عدم پرداخت در مهلت تعیین شده علاوه بر افزایش بدهی به میزان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مجازات یا مجازت های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*در پی شکایت وحید رضایی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت پویا پورعلی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت سعید واسعی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا