اخبار ورزشیسایر اخبار

مجمع عادی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار شد

مجمع عادی سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون کوهنوردی، مجمع عادی سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ظهر امروز به ریاست فرهادی زاد، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مجمع رضا زارعی، رئیس فدراسیون گزارشی اجمالی از عملکرد و فعالیت‌های فدراسیون را به اعضای مجمع ارائه کرد و با اعلام« محمود میرنوری» دبیر مجمع، بخش‌های مختلف مجمع به ترتیب ذیل انجام شد.

– گزارش حسابرسی فدراسیون و هم‌چنین ذی‌حساب فدراسیون ارائه شد که پس از استماع اعضای مجمع و رأی‌گیری از آنان، این گزارش مورد تصویب قرار گرفت.

– «هرمزی» بازرس فدراسیون گزارش خود را از حوزه‌های مختلف فدراسیون ارائه کرد که مورد تأیید اعضا و تقدیر رئیس مجمع و دبیرکل کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

– در ارائه گزارش‌های حسابرسی، ذی‌حساب و بازرس از اعضای مجمع رأی‌گیری به عمل آمد و مورد تأیید واقع شد.

– در ادامه از رؤسای هیات‌های برتر سال ۱۳۹۷ تقدیر شد. رتبه اول: هیئت استان زنجان «مسعود بیات منش»، رتبه دوم: هیئت استان اصفهان «مهدی نصر اصفهانی» و رتبه سوم: هیئت استان تهران «سرو حوری»

– در بخشی از مجمع نیز، از هیات‌های «گلستان»، «لرستان» و «فارس» که کوهنوردان این هیات‌ها در امدادرسانی به سیل زدگان اخیر فعالیت‌های ارزنده‌ای داشتند، تجلیل شد.

– هم‌چنین از «بهنام خلجی»، «محمدرضا صفدریان» و «شبنم اسدی» به جهت درخشش و کسب مدال در رقابت‌های جهانی، تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا