اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مجتبی حسینی سرمربی تیم ملی امید می شود!

به نظر می رسد مدیران فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید به جمع‌بندی رسیده‌اند.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از منتفی شدن حضور مربیانی مثل مهدی تارتار، محمد ربیعی و افشین قطبی در تیم امید که گزینه‌های مورد علاقه حبیب کاشانی، مدیر این تیم ملی بودند به نظر می رسد در نهایت فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک روی گزینه‌ای که امیر قلعه‌نویی از ابتدا روی انتخابش به عنوان سرمربی امیدها تمایل داشت به اتفاق نظر رسیده‌اند.

مجتبی حسینی که از ابتدا به عنوان گزینه منتخب سرمربی تیم ملی بزرگسالان از او نام برده می‌شد، در شرایط فعلی گزینه‌ای است که مدیران فدراسیون و مدیر تیم امید روی او به جمع بندی نهایی رسیده و قرار است ظرف امروز و فردا مذاکرات نهایی و رسمی با او برای آغاز کار در این تیم انجام شود.

حسینی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان ضمن گلایه از روند انتخاب سرمربی تیم امید، اعلام کرده بود هیچ مذاکره رسمی با او انجام نشده است. با این حال این مربی به زودی پای میز مذاکرات نهایی برای امضای قرارداد می‌نشیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا