اخبار ورزشیفوتبال جهان

ماجرای جنجالی فتوشاپ تصاویر ازارد؛ هواداران، رئال را مسخره کردند!

هواداران رئال مادرید باشگاه مورد علاقه خود به خاطر خرید بازیکنی چاق و انتشار تصاویر تغییرداده شده،مورد انتقاد و تمسخر قراردادند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ادن ازارد که چندی قبل به عنوان خرید جدید رئالی‌ها معرفی شد، شاید با شروع فصل، وضعیت سختی را تجربه کند.او باید در وهله نخست به هواداران پرشمار تیمش بفهماند که بازیکنی ارزشمند،‌پرتوان و با کارایی بسیار است که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات تیم را حل کند.

البته برای دست‌یابی به این هدف، او راه بسیار دشواری را پیش رو دارد. زیرا اکنون عمده هواداران تیم،‌نظر خوشی نسبت به وی ندارند.

براساس اعلام روزنامه سان، از زمانی که معارفه این بازیکن انجام گرفت و از نزدیک هواداران توانستند ملی‌پوش بلژیکی را ببیند، ذهنیت علاقمندان تا حدود زیادی نسبت به لژیونر تازه‌وارد تغییر کرده است.

آنها به برداشت منفی از ازارد رسیده و در فضای مجازی حتی به تمسخر این بازیکن پرداختند.

زیرا بر این باور هستند که تیم محبوب‌شان رفته و بازیکنی «چاق» را به خدمت گرفته است.

به همین دلیل یکی از طرفداران تیم در فضای مجازی نوشت: ما واقعا رفتیم و ۱۰۰ میلیون برای یک ازارد چاق پرداخت کردیم؟!

گروهی دیگر از همین هواداران تصاویر مربوط به زمان معارفه بازیکن و همچنین تصاویری که از زمان تست پزشکی وی از طرف باشگاه‌ در اختیار رسانه‌ها قرارداده شده،‌را در کنار هم قراردادند و عنوان کردند در تصاویر منتشرشده،‌ تغییراتی در چهره این بازیکن با استفاده از نرم‌افزار «فتوشاپ» از باشگاه و رسانه‌ها به خاطر این عمل،‌انتقاد کردند.

این ماجرا اکنون در آغاز فصل آماده‌سازی جنجالی در اطراف تیم مادریدی ایجاد کرده و کار را برای زین‌الدین زیدان‌،سرمربی تیم که می‌خواهد فصلی متفاوت را تجربه کند، بوجود آورده است.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا