اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ماجدی:در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانانم به اندازه انگشتان دست بازیکن تهرانی نداریم

رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران گفت: امیدوارم در این ۱۸ ماه تغییرات محسوسی در هیات فوتبال ایجاد کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی با اداره کل و فدراسیون فوتبال تغییرات محسوسی در این ۱۸ ماهه که قرار است مسئول باشم انجام بدهم. نمی خواهم از کلمه رقیب استفاده کنم و آن ها رفقای من هستند. هم آقای سراجی و هم آقای کیومرثی، سایر دوستان هم که محبت کردند به سود من کنار رفتند.

ماجدی افزود: جناب تاج شما می‌دانید در دو سال گذشته در بحث استعداد یابی بیش از ۳۰ هزار بچه را دیدیم. در دو رده سنی که در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار آمار وحشتناکی است. من به ضرس قاطع می گویم اگر در نیروی انسانی در آسیا و جهان اول و دوم نباشیم سوم هستیم. پایه اصلی آن تهران است. یکی از انگیزه ها که باید تحرک تهران را بیشتر کنیم همین موضوع است. زمانی که من در تیم های پایه بازی می کردم همیشه پنج شش بازیکن تهرانی وجود دارد.

رئیس هیات فوتبال تهران ادامه داد: به عنوان رئیس کمیته جوانان اعلام می‌کنم در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانانم به اندازه انگشتان دست بازیکن تهرانی نداریم. مهاجرت و نتیجه گرایی باعث شد که از تمام بازیکنان تهرانی صرف نظر کنیم و اجازه بدهیم مسافران استان های دیگر بازیکنان برتر تهران شوند. قول می دهم ۲۴ ساعته کار کنم همانطور که در فدراسیون بودم در هیات تهران هم کار کنم. وظیفه من هست که حق همه عزیزانی که در مجمع هستند را از فوتبال بگیرم. آقای تاج هم قول بدهد در کنارمان باشد.

وی افزود: در استان‌های مختلف که مجمع برگزار کرده‌ام اکثرا درگیری بین مدیرکل و هیات فوتبال استان را دیده‌ایم و این مشکل بین این دو سازمان به فوتبال ضربه می‌زند و ما در خدمت آقای جوادی هستیم. سعی می‌کنم رابطه خوبی برقرار کنم. از تفکرات و نظرات آقای جوادی استفاده می‌کنیم و من به کار تیمی اعتقاد و علاقه دارم و حرف اول را در هیات و استان ما هیات رئیسه خواهد زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا