اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش سرمربی هلند به مربیگری تن‌هاگ در منچستریونایتد

سرمربی تیم ملی هلند نسبت به انتقال تن‌هاگ به منچستریونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، لوئیز فان‌خال نسبت به آغاز دوران مربیگری تن‌هاگ در منچستریونایتد واکنش نشان داد و از سختی‌ها و تفاوت یونایتد در این سال‌ها گفت.

سرمربی تیم ملی هلند نسبت به رفتن مربی هم‌وطنش به منچستریونایتد گفت: من با او صحبت کردم ولی یک چیزی خیلی مهم است که مدیریت تغییر کرده است. قبلا «اد وودوارد» در آنجا بود ولی الان مدیریت در دستان «ریچارد آرنولد»‌است. این می‌تواند تفاوتی زیادی ایجاد کند و با گذشته خیلی متفاوت باشد.

فان خال گفت: ما نمی‌توانیم الان در این خصوص حرف بزنیم. باید صبر کنیم و ببینیم چه عملکردی می‌تواند از خود نشان دهد. او اعتماد به نفس بالایی دارد. الان چه کسی می‌تواند بگوید که تن‌هاگ چه نتیجه‌ای در منچستریونایتد خواهد گرفت؟

فان خال پس از جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و ۲ سال مربیگری کرد. در سال دوم با اینکه توانست، شیاطین سرخ را قهرمان جام حذفی انگلیس کند از سمت خود اخراج شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا