اخبار ورزشیورزش های رزمی

لیگ جهانی کاراته وان| درخشش بانوی کاراته ایران در تاتامی پاریس با کسب دومین طلا

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در فینال لیگ جهانی پاریس با شکست نماینده ترکیه رفت و این دیدار به سود عباسعلی تمام شد و دومین مدال طلا به کاراته ایران رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از پاریس، سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ از صبح روز شنبه در ورزشگاه پیردوکوبرین شهر پاریس آغاز شده و در روز پایانی این رقابت‌ها حمیده عباسعلی هم در بخش کومیته بانوان در مبارزه اول مقابل نماینده دانمارک دو بر صفر به پیروزی رسید.

در دومین دیدار عباسعلی ۲ بر صفر دومینیکا تاتاروآ از اسلواکی را مغلوب کرد. سپس ۴ بر ۲ مقابل آنا لائوره فلورنتین از فرانسه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

او ۳ بر صفر از سد الساندرا استوبلوا از بلغارستان گذشت و فینالیست شد تا امروز (یک شنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف ملتم هوکااوغلو از ترکیه رفت و این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ به سود عباسعلی تمام شد.

این دومین مدال طلای عباسعلی طی یک ماه اخیر است. وی مدال طلای نخستین مرحله لیگ جهانی شیلی را کسب کرده بود.

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس در حضور بیش از سه هزار تماشاچی با شکست نماینده میزبان به مدال طلا دست یافت. عسگری لوگان نماینده فرانسه را سه بر صفر شکست داد و طلایی شد.

امروز صالح اباذری نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امروز یا نتیجه سه بر صفر طارق حمدی نماینده عربستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

اباذری با نمایندگان کشورهای بلژیک (۲ بر صفر) فرانسه(۶بر ۲) مراکش(۳ بر صفر)  شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

اباذری در نیمه نهایی با ناداوری محرز بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد که این شکست از سوی فدراسیون حهانی بازتاب بسیار زیادی داشت. فدراسیون جهانی با منتشر کردن فیلم مبارز اباذری به حق خوری واضح داوران در حق اباذری اشاره کردند.

امروز در رده بندی مسابقات نیز سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رادوا از مصر رفت و این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده مصر تمام شد و بهمنیار از رسیدن به مدال باز ماند.
انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا