اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| ذوب‌آهن انتقام گرفت/پیکان با صدرنشینی صعود کرد

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در آخرین بازی مقدماتی مقابل پیکان پیروز شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، آخرین مسابقه مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت ۱۴ امروز بین تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان پیگیری شد.

تیم والیبال بانوان پیکان که دور رفت مقابل ذوب‌آهن به برتری رسیده و تا امروز در صدر جدول قرار داشت، در یک بازی نزدیک و پایاپای نتیجه را واگذار کرد.

پیکان در بازی امروز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. شاگردان شعبانیان ۲ ست نخست را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ واگذار کردند اما در ست‌های سوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند. در ست پنجم ذوب‌آهن ۱۵ بر ۴ پیروز شد.

در جدول رده بندی پیکان با ۱۶ امتیاز صدرنشین ماند و ذوب‌آهن با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در دیگر بازی امروز، خجسته اسلامشهر ۳ بر صفر مقابل ستارگان فارس پیروز شد.

ذوب آهن، پیکان، سایپا و شهرداری قزوین ۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی هستند. لیگ برتر والیبال بانوان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و در دو گروه پیگیری شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا