اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهان

لالیگا: برتری اتلتیکو مقابل سویا

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دیداری معوقه از لالیگا اسپانیا برابر سویا به برتری دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار معوقه اتلتیکومادرید و سویا از هفته چهارم لالیگا اسپانیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه آغاز شد. در این بازی شاگردان دیگو سیمئونه در دقیقه ۴۷ توسط مارکوس یورنته به گل رسیدند.

در شرایطی که بازی در جریان بود سرمربی اتلتیکومادرید، چالار سیونجو را در دقیقه ۶۶ به میدان فرستاد اما حرکت خشن و خطای بازیکن تازه وارد این میدان باعث شد تا او تنها ۳ دقیقه در زمین باشد و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا مادریدی‌ها دقایق باقیمانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

پیروزی سخت شاگردان سیمئونه در دیدار معوقه لالیگا

در ادامه بازیکنان سویا به دنبال جبران نتیجه و رسیدن به گل تساوی بودند و حملات خود را روی دروازه اتلتیکو افزایش دادند اما تلاش‌های آنها نتیجه‌ای نداشت تا بازی با همان تک گل دقیقه ۴۷ یورنته به پایان برسد.

با این نتیجه شاگردان سیمئونه با ۳۸ امتیاز به رتبه سوم لالیگا رفتند و سویا نیز با ۱۶ امتیاز با ایستادن در رده پانزدهم این هفته را به پایان برد. این دیدار به دلیل طوفان شدیدی که بخش‌های مختلفی از اسپانیا به‌ویژه مادرید را در نوردیده، با تصمیم مسئولان لالیگا لغو و امروز موکول شده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا