اخبار ورزشیورزش بانوان

قهرمانی تیم مهرسان تهران در رقابتهای لیگ برتر بانوان اسکواش کشور

تیم اسکواش بانوان مهرسان تهران قهرمان لیگ برتر ایران شد.

به گزارش پیشرو ورزش و با همت حسین رفیعیان مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مهرسان در تاریخ ۱ مرداد ۹۸ تیم اسکواش مهرسان با سرپرستی سمانه حنیفی بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در لیگ برتر سال ۹۸ _ ۹۹ توانست عنوان قهرمانی را کسب کند . در راستای توسعه و پیشرفت دختران اسکواش کشور توافقی مابین حسین رفیعیان و فدراسیون اسکواش حاصل شد تا از بین ۲۰ دختر اسکواش‌باز برتر کشور بازیکنان بیشتری را با حمایت این موسسه به تیم ملی اضافه کند .
در مسابقات لیگ برتر اسکواش ایران که به میزبانی یزد برگزار شد تیم مهرسان متشکل از سمانه حنیفی سرپرست ، سرمربی مستانه کرم پور ، مهسا روحی بعنوان مربی بدنساز و بازیکنان : حدیث فرزاد ، نارگل رمضان زاده ، فرشته اقتداری ، سوگل ثمودی و آیلی نیری توانست با عبور از حریفان عنوان قهرمانی لیگ برتر اسکواش بانوان ۱۳۹۹_۱۴۰۰ را بدست آورد .
همچنین تیم جوانان مهرسان با اولین حضور خود در لیگ برتر اسکواش توانست به مقام سوم در لیگ برتر دست یابد . این تیم تحت سرپرستی فرنوش نکویی ، مربیگری مستانه کرم پور و بازیکنان : ستایش پزشکی ، پارمین نکوپایان و نرگس سلطانی در این مسابقات حضور داشت .
لازم به ذکر است تمامی بازیکنان تیم های مهرسان ملی پوش و از نفرات برتر کشور ( دارای رنکینگ ۱/۱۰ کشوری ) می باشند .
در ادامه حسین رفیعیان مدیرعامل باشگاه مهرسان ضمن تبریک و قدردانی از تمامی اعضای باشگاه عنوان کرد اضافه شدن تیم سوم اسکواش به باشگاه مهرسان ، ساخت کورت های مهرسان و شرکت در تورنومنت های خارجی در دستور کار این باشگاه قرار دارد . همچنین او افزود بی شک باشگاه مهرسان در آینده ای نه چندان دور به دنبال رشد هرچه بیشتر جایگاه و درخشش در سطح بین المللی خواهد بود .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا