اخبار ورزشیسایر اخبار

قنبرزاده: ای کاش دردمان فقط نداشتن مربی بود

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: ای کاش فقط دردمان نداشتن مربی بود، اما الان دوومیدانی هیچ چیز ندارد که به آن دلخوش باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، کیوان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: بیشتر از سطح مسابقه، از عملکرد خودم راضی بودم و به نظرم در ابتدای فصل نتیجه خوبی گرفتم. سطح رقابت‌ها هم مثل همیشه بود، نه خوب نه بد.

وی در مورد اینکه این روزها چگونه تمرین می‌کند، آیا مربی دارد یا خیر، گفت: مثل همیشه تمرین می‌کنم، کاش فقط مشکل ما نداشتن مربی بود. بدون اردو، بدون امکانات روزها را سپری می‌کنیم، نمی‌دانم این وسط فدراسیون چه کاره است؟ ورزشکار وظیفه‌اش مشخص است که باید تمرین و تلاش کند، اما فدراسیون نه اردو دارد نه مربی، نه لیگ و نه باشگاه.

ملی‌پوش پرش ارتفاع دومیدانی عنوان کرد: کیهانی در صحبت‌هایش گفته است مسابقه چندانی نداریم و هدفی وجود ندارد، نمی‌دانم چرا او این حرفها را زده است؟ ما در سال المپیک هستیم، چرا نباید به مسابقات برویم؟ رشته‌های دیگر به دنبال کسب سهمیه است اما خبری از فدراسیون دو میدانی نیست.

قنبرزاده با اشاره به برگزاری مسابقات داخل کشور،‌ گفت: مسابقاتی برگزار می‌کنند که در حد جام رمضان است و هر کسی رکورد بزند فقط ۵۰۰ هزار تومان به او پاداش می‌دهند. من اگر در شهر خودمان والیبال جام رمضان بازی کنم درآمدم بیشتر می‌شود. درست است که باشگاه نداریم و آن هم به خاطر مدیریت ضعیف مسئولان است، اما بچه‌ها برای خودشان ارزش قائل هستند. کیهانی رو در رو به من می‌گوید دیگر برنامه‌ای برای تو نداریم! مگر رکورد ۲٫۲۳ متر برای شروع کار بد است؟

وی گفت: حسن تفتیان مگر در ابتدای فصل بد دویده است که الان حمایت نمی‌کنند و با هزینه شخصی خودش به فرانسه رفته است؟ فدراسیون برنامه‌اش این است که برای هیچ ورزشگاهی هزینه نکند. دوست دارند ورزشکاران نتیجه‌ای نگیرند تا هزینه‌ای هم نکنند. نه لیگ داریم، نه حقوق و نه برنامه، هر چه هم صبر کردیم دیدیم فایده‌ای ندارد و از سکوتمان سوءاستفاده می‌شود. اردوی کارگری هم کیفیتش از اردوی تیم ملی دومیدانی بالاست. نمی‌دانیم چه زمانی شرایط درست خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا