اخبار ورزشیفوتبال ایران

فرکی: بازی فردا متفاوت از دیدار جام حذفی است/ سپاهان اینقدری بازیکن دارد که نگران محروم و مصدوم نباشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان و کادر فنی این انگیزه را دارند که همیشه فوتبال زیبایی انجام دهیم .

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم مجدد در اصفهان هستیم، از بازی قبلی جام حذفی ۱۷ روز می‌گذرد و پیش‌بینی می‌کردیم دوباره باید در اصفهان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی متفاوت‌تر از بازی قبلی در جام حذفی است، در جام حذفی بازی را واگذار کردیم، آرزوی موفقیت برای آن‌های در حذفی، لیگ و آسیا دارم، در هفته آخر نیم‌فصل با سپاهان بازی داریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم برای بازی فردا با توجه به حساسیت بالای جدول و ما که تلاش می‌کنیم از نظر خودمان بازی باکیفیتی ارائه دهیم اما نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم.

سرمربی پیکان با بیان این‌که امیدوارم در نیم‌فصل دوم جبران کنیم، گفت: بازی سختی پیش‌بینی می‌کنیم، البته در بازی قبلی همه تلاشمان را کردیم و بازی خوبی را ارائه کردیم؛ در نهایت امیدوارم فردا نیز بازی باکیفیت‌تر از بازی قبلی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی این انگیزه را دارند که همیشه فوتبال زیبایی انجام دهیم که در نهایت زیبایی بازی باعث لذت هوادار شود؛ شناخت ما به دلیل جام حذفی از یکدیگر بیشتر شده است و در ادامه نیز بازی‌هایی انجام دادیم.

فرکی همچنین عنوان داشت: سپاهان و ما با استقلال بازی کردیم، هر ۲ بازی ۲ بر ۲ شد و هر ۲ بازی زیبا و قشنگ بود؛ امیدوارم تقابل ما و سپاهان با توجه به عملکرد بازی با استقلال، جذابیت خاصی داشته باشد.

سرمربی پیکان افزود: امیدوارم بتوانیم فردا بازی را خوبی انجام دهیم، آماده هستیم، برخی اوقات بافاصله و برخی اوقات فشرده بازی می‌کنیم که سبب دور شدن تیم از آمادگی می‌شود؛ این اتفاق شامل حال ما شده که ۲ بازی عقب افتاده داریم، امیدوارم این موضوع در بازی فردا تأثیر نداشته باشد.

وی بیا بیان این‌که خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم، گفت: تیم ما ۱۵ بازیکن از ابتدای فصل دارد که بازیکنان ایثار کرده‌اند که با این تعداد بازیکن ۱۲ هفته را گذرانده‌ایم و باید دوباره این هفته با نفرات محدود بازی کنیم؛ البته بازیکنانی داریم که دوست داریم بیشتر از آن‌ها استفاده کنیم، جوانان خوبی داریم که شرایط جدول و مسابقات اجازه نداده از آن‌ها استفاده کنیم.

فرکی افزود: با همین ۱۵ بازیکن که داشتیم برای فردا نیز تغییرات خاصی نداریم، سعی می‌کنیم مانند بازی قبلی شرایط را دنبال کنیم، می‌دانیم سپاهان شاید تغییراتی داشته باشد.

سرمربی پیکان در مورد بازیکن سپاهان بیان داشت: از پورقاز یادی می‌کنم که متاسفانه مصدوم شده است و از این اتفاق ناراحت شدم و امیدوارم خیلی زود برگردد زیرا در سپاهان تأثیر‌گذار بود، البته سپاهان اینقدری بازیکن دارد که نگران محروم و مصدوم نباشد.

وی خاطر‌نشان کرد: شناخت ما و سپاهان از یکدیگر خیلی کامل است، هر ۲ تیم به دنبال پیروزی هستیم تا در لیگ موفق باشیم، محرومان و مصدومان سپاهان تأثیری در بازی ما نخواهد داشت، بازیکنان جایگزین باانگیزه هستند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند؛ سپاهان همیشه سپاهان است و باید در آسیا بازی کند و این نگرانی‌ها نباید وجود داشته باشد، سپاهان با برنامه است و فکر نمی‌کنم نگرانی داشته باشد.

فرکی در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در حال تلاش است تا لیگ خوب و باکیفیتی داشته باشیم؛ اما خب ناخواسته اتفاقاتی می‌افتد که از دست سازمان لیگ کاری بر نمی‌آید و مثلا ما برای آلودگی هوا بازی نکردیم؛ در فوتبال کشورمان باید به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی آماده کنیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: با استقلال در آزادی بازی کردیم و مهمان شدیم در حالی که ۵ ساعت قبل از بازی مکان بازی تغییر کرد ،امیدوارم در مسیری حرکت کنیم که این مشکلات به وجود نیاید.

وی در پایان در مورد حواشی اطراف سپاهان گفت: این جو ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید و اشتباهات داوری به هر حال وجود دارد و باید به داور احترام بگذاریم، چیزی عوض نمی‌شود و امیدوارم تیم‌ها کمتر از اشتباهات داور آسیب ببینند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا