اخبار ورزشیسایر اخبار

غلامى به رده سوم جدول رده‌بندى رسید

در پایان دور سوم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان، آرین غلامى هم امتیاز با صدرنشین رقابت ها در رده سوم جدول رده بندى قرار گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور دوم و سوم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان روز گذشته (پنجشنبه) در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران به رقابت با حریفان خود پرداختند.

در دور دوم پرنیان قمی (دختران زیر ۱۴ سال)، آرش داغلی (زیر ۱۶ سال) و آرین غلامی (زیر ۱۸ سال) برابر حریفانشان پیروز شدند. آنوشا مهدیان (دختران زیر ۱۶ سال) به تساوى رسید و وصال حامدی نیا (دختران زیر ۱۸ سال) و طناز ازلی (دختران زیر ۱۸ سال) شکست را پذیرا شدند.

در دور سوم آرین غلامی (زیر ۱۸ سال)، آنوشا مهدیان (دختران زیر ۱۶ سال)، وصال حامدی نیا (دختران زیر ۱۸ سال) و طناز ازلی (دختران زیر ۱۸ سال) برابر رقباى خود به پیروزى رسیدند و پرنیان قمی (دختران زیر ۱۴ سال) و آرش داغلی (زیر ۱۶ سال) به تساوى رضایت دادند.

بدین ترتیب آرین غلامی (زیر ۱۸ سال) با ۳ امتیاز (هم امتیاز با صدر) در رده سوم جدول رده بندى قرار گرفت.

در مسابقات رده های سنی جهان ۴۶۵ بازیکن از ۶۳ کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند. بعد از هند میزبان که ۱۴۵ بازیکن در این رقابت ها دارد، روسیه و آمریکا با ۱۶ و ۱۵ بازیکن، بیشترین نماینده را در مسابقات مذکور دارند. ایران در این مسابقات با ۶ شطرنجباز شرکت کرده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا