اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

علی جوادی: خوشبختانه ورزشکاران تهران در شرایط صعود و قهرمانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قرار گرفته‌اند

 مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و میزبانی استان تهران و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور تهران عصر امروز سه شنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و میزبانی استان تهران و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور تهران در این دوره از رقابت‌ها  با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، میهمانان از مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، استانداری تهران، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی توسط گروه ارتش و خیرمقدم مجری احمدی و پخش سرود ورزش تهران آغازگر مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تهران بود.

در جریان مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور تهران، مرشد پیشکسوت پایتخت(رامین گلستانی) به اجرای برنامه در مدح امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام پرداخت که با استقبال حاضرین در سالن همراه شد.

در ادامه ی این برنامه کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور تهران بیان نمود:

در جریان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که در ۲۹ رشته ورزشی پسران و ۲۳ رشته ورزشی دختران انجام شد، تهران میزبان ۱۳ رشته ورزشی دختران و پسران بود  که در رشته‌های اسکیت، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، واترپلو، شیرجه، دوومیدانی، جودو، گلف، قایقرانی، بوکس، تنیس و شمشیربازی پذیرای ۴۸۰۰ ورزشکار، مربی، داور و کادر اجرایی از استان‌های مختلف کشور  بود.

ایرجی همچنین افزود: تعداد ورزشکاران تهران در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور دختران ۱۸۲ نفر، پسران ۲۶۳ نفر، مربیان ۸۸ نفر، سرپرستان ۵۶ نفر و در مجموع ۵۸۹ نفر در این دوره از المپیاد حضور داشتند.

وی گفت: در جریان این رقابت‌ها برای اولین‌بار راه‌اندازی نرم‌افزار مسابقات، توسط استان تهران انجام شد و حضور ناظرین اداره‌کل در فعالیت‌های تیم‌های منتخب صورت گرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها، استان تهران با مجموع ۱۴۳ مدال شامل ۷۲ مدال طلا، ۲۷ مدال نقره و ۴۴ مدال برنز برای چهارمین بار پیاپی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد.

 ایرجی در ادامه سخنرانی خود گفت: در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از مجموعه ۹۴۶ مدال توزیع شده، تهران با کسب ۱۴۳ مدال؛ ۱۵/۳ درصد از مدال‌های توزیع شده را به خود اختصاص داد که دستاوردی ارزشمند برای ورزش استان تهران است.

در بخشی از مراسم اختتامیه و تقدیر از مدال‌آوران استان تهران در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعلام دستاورد المپیاد توسط سه ورزشکار مدال‌آور دختر و پسر پایتخت انجام شد.

  این بیانیه توسط “آرتینا عالمی شناگر” دارنده چهار مدال طلای المپیاد، “محمدرضا طرلانی” سنگ‌نورد دارنده سه مدال طلا و “مریم موگویی” تیراندازی باکمان و دارنده دو مدال طلای چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ترتیب قرائت شد.

در بیانیه دستاورد ورزشکاران المپیاد آمده ‌است:

ما قهرمانان و مدال‌آوران چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور از وزارت ورزش و جوانان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به جهت برگزاری منظم و باشکوه این دوره از مسابقات سپاسگزاری نمود  و اطمینان می‌دهیم که با حمایت مسئولین و اهتمام ورزشکاران، آینده وزیر کشور بیش‌از گذشته درخشان خواهد بود.

منتظر درخشش این نسل طلایی با شعار “سریع قوی تا اوج برای ایرانی مقتدر” تا رسیدن به سکوهای آسیایی، جهانی و المپیک باشید.

پخش کلیپ تجمیعی المپیاد و اجرای گروه سرود دختران” نغمه” از دیگر بخش های مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور تهران بود.

در ادامه ی این مراسم “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور استان تهران در چهارمین دوره این دوره از رقابت‌ها گفت:

تشکر می‌کنم از مربیان و رؤسای هیئت‌های ورزشی که با تلاش شبانه‌روزی باعث شدند تا مربیان باانگیزه و شما با اشتیاق به مدال‌ها دست پیدا کنید و در آینده در مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک بدرخشید و   همچنین از پدر و مادران شما که نقش اصلی داشتند و در تابستان و زمستان همواره درکنار شما بودند تا شما در شرایط قهرمانی قرار بگیرید، اما همیشه گمنام گمنام هستند، قدردانی می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور استان تهران تأکید کرد: خوشبختانه ورزشکاران تهران در شرایط صعود و قهرمانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قرار گرفته‌اند که از این بابت بسیار خوشحالیم و می‌بالیم که خدمتگزار شما و ورزش هستیم و تلاش شما برای به اهتزاز درآوردن پرچم قشنگ سه‌رنگ جمهوری اسلامی در رویدادهای مختلف که اتفاق خواهد افتاد، بسیار ستودنی است.

جوادی افزود: از استانداری تهران به خاطر تأمین اعتبار و از هیئت‌ها و مربیان که همیشه شرمنده‌شان هستیم و نقشی که ایفا می کنند، قدردانی می‌کنیم و همچنین از حمایت وزارت ورزش و استانداری از اداره کل که ستودنی است.

سکاندار ورزش و جوانان استان تهران گفت: علی‌رغم آن‌که تعداد مدال ها  امسال به‌دلیل خروج یک رده سنی کاهش پیدا کرد، اما تعداد مدال‌های طلا و مجموع نسبت‌به سال گدشته افزایش پیدا کرد و هم تنوع مدالی در رشته‌های مختلف بیشتر شد.

همچنین در جریان مراسم اختتامیه و تقدیر از مدال‌آوران استان تهران در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از ۵ پدیده تهرانی این رقابت‌ها تجلیل شد.

  بر این اساس از بنیامین فرجی رشته تنیس روی میز، دارنده سه مدال طلا، آرتینا عالمی رشته شنا و دارنده چهار مدال طلا، سام واژیر رشته شنا و دارنده سه مدال طلا، محمدرضا طرلانی رشته سنگ‌نوردی و دارنده سه مدال طلا، آتنا حسین‌زاده رشته سنگ‌نوردی و دارنده سه مدال طلا و مریم موگویی رشته تیراندازی باکمان و دارنده دو مدال طلا تجلیل شد.

گفتنی است: پایان‌بخش مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور استان تهران، تقدیر از مدال‌آوران پایتخت بود که توسط میهمانان ویژه از مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش وجوانان و استانداری تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و پیشکسوتان حاضر در مراسم انجام شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا