اخبار ورزشیفوتبال ایران

عزیزی:از باشگاه پرسپولیس کسی ملاقاتم نیامد اما انتظاری هم ندارم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود صحبت کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس چند روزی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و این در حالی است که آزمایشات پزشکی روی او انجام می‌شود تا نظر دقیق پزشکان برای درمان او مشخص گردد. عزیزی که سال‌ها در تیم ملی و پرسپولیس بازی می‌کرد اولین فوتبالیست ایرانی بود که ملقب به غزال تیزپا شد و دریبل‌ها و سرعت او زبانزد خاص و عام بود.

عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت خود گفت:‌از صبح امروز آزمایش‌های متعددی روی من انجام شد و  منتظر جواب آزمایش هستم تا ببینم پزشکان چه تصمیمی درباره من خواهند گرفت. با جواب آزمایش‌ها مشخص می‌شود که من نیاز به جراحی دارم یا نه. اگر نیاز به جراحی داشته باشم باید این کار انجام شود و اگر هم نیاز به جراحی نبود که راهی خانه خواهم شد. خودم هم از این وضعیت خسته شدم و دعا کنید هر چه زودتر شرایطم بهتر شود.

وی در خصوص اینکه چند وقت است در بیمارستان بستری شده افزود: دو هفته یا ۱۵ روز هست که من در بیمارستان بستری شده‌ام. مشکل من کیسه صفرا بود که سنگ گرفته و گوشت اضافه آورده است اما بخشی از سنگ را خنثی کرده‌اند و حالا منتظر هستم تا ببینم که بقیه مشکلاتم با دارو رفع می‌شود یا نیاز به جراحی دارم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا از این باشگاه کسی به استقبال او آمده یا نه،‌گفت: من آقای عرب مدیرعامل پرسپولیس را نمی‌شناسم و هیچ تماس یا ملاقاتی هم از سوی باشگاه نداشتم اما بزرگوارانی مثل آقای پروین، آقای پنجعلی و …  به ملاقات من آمدند که واقعا شرمنده آنها شدم. از باشگاه پرسپولیس کسی با من تماس نگرفته هر چند که احتیاجی به کسی هم ندارم. اگر به ملاقات من آمدند که ممنون آنها هستم و اگر هم نیامدند که هیچ. باید یاد بگیریم که دست ما به سمت خدا دراز باشد نه بنده خدا. وضعیت من هم امروز یا فردا مشخص خواهد شد و تکلیفم معلوم می‌گردد.

وی افزود: روزگار بدی شده و از هیچ کسی انتظار ندارم که به ملاقات من بیایند. الان دوره‌ای نیست که از کسی انتظار داشته باشیم و اگر هم کسی به ملاقات من می‌آید محبت کرده اما از همه مردم می‌خواهم که دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ام را به دست بیاورم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا