اخبار ورزشیفوتبال ایران

عبدی: برخی منصوبان وزارت ورزش آرزوی عکس گرفتن با فوتبالی ها را داشتند/ ضرر رسانی برخی مدیران به سرخابی ها عمدی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی منصوبان وزارت ورزش و جوانان زمانی آرزوی عکس گرفتن با چهره های فوتبالی را داشتند اما با ورودشان به ورزش کلیت استقلال و پرسپولیس را زیر سوال بردند.

به گزارش پیشرو اسپرت، حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد مدیران منصوب وزارت ورزش و جوانان برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال های اخیر اظهار داشت: به نظر من برخی مواقع این مدیران به باشگاه ها کمک کرده و خیلی مواقع هم کمک خاصی نکرده اند اما من به این موضوع قائل هستم افرادی که اطلاع چندانی نسبت به ورزش نداشته و از آن دور بوده اند، وقتی وارد پرسپولیس و استقلال شدند ضررشان بیشتر از مدیران ورزشی بوده است.

وی افزود: ضرری که مدیران فوتبالی به این رشته رساندند به مراتب کمتر از افرادی بوده است که از بیرون آمدند. برخی از آقایانی که از سوی وزارت ورزش منصوب شدند، آرزو داشتند یک عکس یادگاری  با بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال عکس بگیرند اما همان ها با ورود به باشگاه ها نسبت به فوتبالی ها تحکم کرده و تصمیم هایی گرفتند که کل باشگاه زیر سوال رفته است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برخی از این آقایان غیر آشنا به ورزش، کلیت باشگاه پرسپولیس را به جایی رساندند که دو بار پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد. البته خیلی مواقع حس می کنم این ضرررسانی سهوی نبوده و عمدی است. در کل افرادی که برای رسیدن به شهرت، قدرت با تصمیم متولیان امر به اشتباه وارد بدنه مدیریتی باشگاه ها می شوند، آسیب های مهلکی به آنها وارد کرده اند.

عبدی درباره اینکه به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان از یک سو سرخابی ها را رها کرده و از طرفی امر واگذاری این دو باشگاه را به شکل جدی پیش نمی برد که سبب مشکلات فراوان برای آنها شده است، گفت: بحث واگذاری دو باشگاه سال ها است که مطرح می شود اما از نظر من کاملا تئوری است و هیچ وقت عملیاتی نمی شود.

وی ادامه داد: اکثریت قریب به اتفاق هواداران فوتبال ایران به استقلال و پرسپولیس حساس هستند و تصمیم گیری های وزارتخانه با آنها واکنش های مثبت و منفی زیادی به دنبال دارد. به همین دلیل باید حساب شده و با دقت برای سرخابی ها تصمیم گیری کرد.

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اضافه کرد: وی را نمی شناسم اما امیدوارم موفق باشد. هنوز زود است بخواهیم سمیعی را قضاوت کنیم اما ابراهیم شکوری را می شناسم و اطمینان دارم جوانی است که دوست دارد صادقانه کمک کند. به هر حال هر یک از جوان های تحصیلکرده فوتبال بتوانند امور را دست بگیرند، برای ما فوتبالی ها خوشحال کننده است.

عبدی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران توضیح داد: برنامه های خود را اعلام کردیم و اکنون منتظر هستیم شرایطی پیش بیاید تا بتوانیم اردوهای خود را برگزار کنیم. البته حریفان ما اردوهای مشترکی را برگزار کردند و به تازگی تیم ملی نوجوانان عربستان با بحرین بازی دوستانه انجام داد. امارات هم با اندونزی بازی می کند. تمام تیم های همگروه و غیر همگروه ما در اردو به سر می برند و تنها تیم ایران است که در اردو نیست و این موضوع از نظر من به عنوان سرمربی خیلی نگران کننده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا