اخبار ورزشیورزش بانوان

عباسعلی: زمان آمادگی ما باید برای المپیک باشد

قهرمان کاراته بانوان جهان گفت: پیک آمادگی خود را باید برای المپیک ۲۰۲۰ بگذاریم و در آنجا رقابت کنیم.

به گزارش  پیشرو اسپرت، حمیده عباسعلی در برنامه تلویزیونی رکورد اظهار داشت: نزدیک به دو سال است که در کورس رقابتی برای کسب سهمیه هستیم فعلاً فقط یک بار این شانس وجود دارد که در المپیک حضور داشته باشیم و مشخص نیست بعداً چه شرایطی به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: مسابقات ما دو هفته یک بار برگزار می‌شود و یک بازیکن نمی‌تواند همیشه در اوج باشد، باید از لحاظ روانی خودمان را بالا نگه داریم.

قهرمان کاراته بانوان جهان در مورد رقابت با آیونی رقیب چینی‌اش گفت: او اصلاً نیازی ندارد که بیاید و مسابقه دهد چون کشورش میزبان المپیک است اما در این رقابت‌ها در بازی ماقبل فینال باخت و این روزها شرایطش خوب نیست اما نباید به این اکتفا کنیم و پیک کار ما باید برای المپیک باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم با ترکیب کامل به المپیک برویم، گفت: بله این شرایط وجود دارد ما در بخش خانم‌ها در رنکینگ‌های بالایی هستیم و شرایط خوب است.

عباسعلی در مورد اینکه چقدر از صندوق حمایت از قهرمانان حقوق می‌گیرد، گفت: برای طلای بازی‌های آسیایی کره جنوبی حدود ۶۴۰ هزار تومان دریافت می‌کنم، شاید دو، سه ماه هم تأخیر داشته باشد اما یکجا پرداخت می‌شود البته حقوق خیلی بالا نیست اما به هر حال یک دلخوشی محسوب می‌شود.

قهرمان کاراته بانوان جهان در مورد اینکه چرا در لیگ حضور ندارد، گفت: مبلغ قراردادها خیلی پایین است و شرکت نمی‌کنم البته خیلی خوب است که شرکت کنیم اما وقتی می‌بینیم قراردادها پایین است نمی‌توانیم شأن خودمان را پایین بیاوریم. سه سال پیش قراردادم با دانشگاه آزاد ۱۲ میلیون تومان بود اما یک باشگاه آمد و ۵، ۶ میلیون تومان پیشنهاد داد که من هم رد کردم چون به این شکل شأن ورزشکاران ملی پایین می‌آید.

وی در مورد اینکه باز هم می‌تواند لژیونر شود یا خیر، گفت: در کشورهای حوزه خلیج‌فارس بازی می‌کردیم اما دیگر قانون‌شان عوض شده به همین دلیل دیگر نمی‌توانیم برویم.

عباسعلی در مورد رقابت در المپیک گفت: بازی‌های المپیک متفاوت است برای شرکت در این رقابت‌ها باید متوجه شویم که چه مسابقاتی از مشاورها و روانشناس‌ها حتما کمک بگیریم چون آنها تجربه داشته‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون هم حقوق پرداخت می‌کند یا خیر عنوان کرد: فدراسیون مبلغی را برای هر مدال با توجه به سطح رقابت‌ها پرداخت می‌کند، امکان دارد که دیر شود اما همیشه پرداخت شده است.

قهرمان کاراته بانوان جهان در مورد اینکه آیا قبول دارید که اگر در لیگ شرکت کنید مسابقات جذاب خواهد شد تأکید کرد: رقابت‌های بین‌المللی ما آنقدر نزدیک است که اگر بخواهیم در لیگ هم شرکت کنیم شرایط‌مان سخت می‌شود باید تمام آمادگی خود را برای مسابقات خارجی بگذاریم. از سوی دیگر اسپانسر هم نداریم و قراردادها در شأن ملی‌پوشان نیست.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا