اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج:جام جهانی فوتبال ساحلی برای مجموعه‌ فدراسیون فوتبال اهمیت فراوانی دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی برای مجموعه‌ی فدراسیون اهمیت ویژه دارد و از برنامه‌های کادرفنی حمایت کامل خواهیم کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به منظور ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهدی تاج رئیس فدراسیون گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی برای مجموعه‌ فدراسیون فوتبال اهمیت فراوانی دارد و حضور کلیه‌ی اعضا در جلسه بیانگر این موضوع است. از برنامه‌های کمیته‌ی فوتبال ساحلی و کادر فنی تیم ملی حمایت کامل خواهیم کرد تا کمبود و خلایی در این حوزه احساس نشود. مرکز ملی فوتبال باید در اسرع وقت نسبت به بازسازی و تعویض زمین فوتبال ساحلی اقدام کرده و آن را به شرایط استاندارد رسانده تا بتواند میزبان دیدارهای تدارکاتی و دوستانه‌ تیم ملی در تهران باشد. از کل فدراسیون می‌خواهم با تمام توان و دقت نظر برنامه‌های درخواستی تیم ملی فوتبال ساحلی را اجرایی کنند.

پس از آن، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون گفت: از دپارتمان فوتبال ساحلی تشکر می‌کنم. از ابتدای سال تاکنون به صورت چندین برنامه کوتاه و دراز مدت تهیه و تدوین کرده و جزو منظم‌ترین بخش‌ها در این حوزه است. برنامه‌ی پیشنهادی کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی و کمیته‌ی فوتبال ساحلی را بررسی کرده و موافق اجرایی شدن آن هستیم.

در انتهای جلسه، حاضران برنامه‌های تیم ملی فوتبال ساحلی تا جام جهانی بررسی کردند و موارد پیشنهادی کادرفنی تیم ملی تصویب شد. هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم های ملی، علی تارقلی‌زاده، رئیس بین الملل، وحید فدایی خزانه دار، امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون و داود پرهیزکار، رئیس مرکز ملی فوتبال به همراه رئیس کمیته‌ فوتبال ساحلی، سرمربی و سرپرست تیم ملی و رئیس دپارتمان ساحلی از حاضران در این نشست بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا