اخبار ورزشیورزش های رزمی

طباطبایی: کاراته در سایه آرامش نتیجه گرفته

رئیس فدراسیون کاراته گفت: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست، در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: تغییرات و رفت و آمدهای مدیریتی در هر سازمان یا فدراسیون ورزشی امری طبیعی است و گاهی برای بهبود شرایط نیاز است تغییراتی انجام شود، اما تا بدین لحظه نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا داده است.

وی در ادامه افزود: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست، در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد. در این بین زحمات کادرفنی و ملی پوشان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها تا به امروز در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته اند و باید از این پس نیز تمام توجه شان به مسائل فنی و پرهیز از حواشی باشد.

رئیس فدراسیون کاراته، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور سید شهرام هروی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان برای حضور در هفتمین دوره رقابت های لیگ جهانی، راهی مادرید اسپانیا می‌شوند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا