اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

طارمی: هدف‌ ایران قهرمانی کافا است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در کافا هستیم تا شخصیت خودمان را نشان بدهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی طارمی پس از برتری ۶ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل افغانستان در تورنمنت کافا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود‌. از دقیقه اول بازی روی تیم افغانستان فشار گذاشته بودیم و چیزی که در شخصیت‌مان بود در زمین ارائه دادیم. توانستیم این مسابقه را با تعداد گل‌های زیاد ببریم.

وی درخصوص دیدار بعدی تیم ملی با قرقیزستان عنوان کرد: اینجا هستیم تا بتوانیم شخصیت خودمان را نشان بدهیم. مهم نیست مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. ایده‌هایی که داریم در زمین پیاده کرده و خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان همچنین در نشست خبری پس از این بازی، گفت: همانگونه که سرمربی محترم تیم‌مان گفت آمده بودیم شخصیت تیمی خود را نشان بدهیم. به تیم حریف هم احترام گذاشتیم. هرچه در توانمان بود، توانستیم خوب کار کرده و تا حدی ایده‌هایی که داشتیم و در تمرینات انجام داده بودیم، در زمین پیاده کردیم.

طارمی خاطرنشان کرد: همانگونه که پیش از این گفتم مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم. مهم این است که چه می‌خواهیم و اهداف‌مان چیست تا بتوانیم آن اهداف را در زمین پیاده کنیم‌. از اول بازی خیلی خوبی داشتیم و فشار روی تیم حریف گذاشتیم. توانستیم برنامه‌های خود را پیاده کرده و برد خیلی خوبی به دست آوردیم.

طارمی درمورد سطح بازی با افغانستان، توضیح داد: بازی سنگینی نبود زیرا ما ایران و جزء بهترین‌ تیم‌های آسیا هستیم.

وی درمورد بازی با قرقیزستان گفت: با تمام احترامی که برای همه حریفان قائل هستم، هدف ما قهرمانی این تورنمنت است. بازی سختی پیش رو داریم اما با تمام احترام به تیم قرقیزستان، اینجا هستیم که همه بازی‌های خود را ببریم. فراموش نکنید ایران تیم اول آسیا است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا