اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

طارمی از پورتو به ایتالیا می رود!

رئیس باشگاه پورتو در خصوص پیشنهاد گران قیمت طارمی پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، در حالی که صحبت از حضور طارمی در باشگاه اینتر میلان داغ‌تر از قبل شده، رئیس باشگاه پورتو از پیشنهاد گران قیمت برای مهاجم ایرانی خود پرده برداشت.

دا کاستا در خصوص آینده طارمی و اینکه آیا قرارداد این بازیکن تمدید می‌شود، اظهار داشت: ما باید واقع‌بین باشیم. طارمی پیشنهادی دارد که هنوز قبول نکرده که آن هم دریافت ۱۰ میلیون یورو در سال است. آقایان، به من ۱۰ میلیون یورو پول بدهید، ۱۰ میلیون یورو دیگر برای مالیات بدهید تا بتوانم قرارداد طارمی را تمدید کنم.

وی در خصوص پیشنهاد میلان در تابستان ۲۰۲۳ نیز اظهار داشت: بله، میلان در تابستان سعی داشت که طارمی را خریداری کند ولی پیشنهادهایی مضحک برای ما فرستاد.میلان حتی پیشنهادی نزدیک به رقم فسخ قرارداد طارمی نیز برای ما ارائه نکرد.

قرارداد طارمی با پورتو تا تابستان ۲۰۲۴ و پایان این فصل است و او می‌تواند در تابستان آینده تیمی دیگر را انتخاب کند. در حال حاضر اینتر میلان شدیداً به دنبال مهدی طارمی است و باید دید آیا این بازیکن راهی سری‌آ می‌شود یا خیر.

مهاجم ۳۱ ساله پورتو در این فصل در ۱۶ بازی انجام داده آمار ۳ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا