اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ساپینتو:استقلال به دنبال قهرمانی است و در دربی ۳ امتیاز را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل هوادار پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی ۶ بر یک مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: بازی فوق العاده ای امروز شاهد بودیم از سوی هر سه تیم. حتی تیم داوری. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که فکر می کنم ارزش تیم هوادار بیش از این نتیجه ای بود که به دست آمد.

*بعد از گل چهارم ما، بازیکنان حریف انگیزه شان را از دست دادند

وی افزود: آن ها نیمه اول خیلی خوب کار کردند. البته موقعیت زیادی ایجاد نکردند ولی خوب جنگیدند و تلاش کردند و ایده های خوبی برای بازی داشتند با بازیکنان خوب. نیمه اول تلاش کردند و خیلی مثبت بودند تا فوتبال خوبی ارایه کنند؛ اما در همه دقایق بازی بهتر بودیم و بهترین موقعیت ها را ایجاد کردیم. بعد از گل سوم بازیکنان حریف اعتقاد خودشان را یواش یواش از دست دادند. بعد از گلی که زدند مقداری شانس داشتند اما بعد از گل چهارم انگیزه شان را از دست دادند. ما هم گل های بیشتری زدیم اما این نتیجه به خاطر این رقم خورد که خیلی جدی بودیم و خیلی جنگیدیم و به حریف احترام گذاشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر این نتیجه را رقم زدیم. تفاوت هر دو تیم این فاصله نتیجه نبود. بخاطر این بود که ما متوقف نشدیم و ادامه دادیم.

*پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و متوقف نشدیم

سرمربی استقلال عنوان کرد: پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و ادامه دادیم و تا دقیقه آخر عقب نشستیم، این رفتار و عملکرد خوبی بود از تیم ما و هرگز در این مسابقه متوقف نشدیم این همان ذهنیتی است که من می خواهم به بازیکنانم و تیمم افتخار می کنم و به هواداران افتخار می کنند. نشان دادند فوق العاده بودند. در این بازی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمدند که فوق العاده بود و این رویا را دارم که ورزشگاه را پر از تماشاگران استقلال بببینم که ممکن نیست زیرا ورزشگاه در حال تعمیرات است و لی هر بازی بیشتر و بیشتر می آیند و این خیلی خوب است.

*نمی‌خواستیم با پنالتی زدن حسینی، حریف را تحقیر کنیم

سرمربی استقلال در مورد اینکه پنالتی دادن به حسینی تحقیر تیم حریف بوده است گفت: این رفتاری نبود که حسینی بخواهد انجام بدهد. او یک بازیکن فوق العاده و یک کاپیتان فوق العاده است. این رفتار بخاطر اینکه علیه کسی باشد نبود. تصمیم هیجانی و احساسی بود نه بی احترامی، در پایان بازی اولین نفری بودم که رفتم سمت سرمربی حریف و گفتم که چه شد که این اتفاق رخ داد و نمی‌خواستیم کسی را تحقیر کنیم و خودم به همه احترام می‌گذارم و یک چیزی بود که اتفاق افتاد ولی با نیت بدی نبود. احتیاط داشتم که بروم به سرمربی تیم حریف بگویم شرایط را توضیح بدهم.

*خیلی از رسانه ها من را بیرون می گذاشتند

ساپینتو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک سری در فضای مجازی فشار ایجاد کردند و جریان مخربی روی سرمربی تیم فشار آورد اما اکنون ساپینتو جایگاه ویژه ای بین هواداران دارد گفت: از این هفته‌ها و ماه ها گذشته و از زمانی که من آمدم خیلی ماه‌ها گذشته است. نه همه رسانه ها؛ بلکه خیلی رسانه‌ها من را بیرون می‌گذاشتند و می‌گفتند بیرون می‌رود. این فقط چند هفته نبود بلکه در طول خیلی از ماه ها. ولی من روی تیم و بازیکنانم تمرکز کردم و این برایم مهم نیست.

*قائدی خودش خواست، حسینی پنالتی دوم را بزند

ساپینتو در مورد اینکه چرا به قائدی اجازه ندادید پنالتی بزند تا به صدر جدول گلزنان نزدیک شود گفت: تصمیم گرفت خودش پنالتی را به حسینی بدهد. دومین پنالتی را می خواستم به قائدی بدهیم. پنالتی اول تصمیم من محبی بود. ما در مورد شرایط تصمیم می‌گیریم و بازیکنان این تصمیم را نمی‌گیرند. اینکه اگر پنالتی زن ما در زمین نباشد من تصمیم دیگری می‌گیرم. اول محبی تصمیم بود و بعد قائدی بود اما خودش تصمیم گرفت پنالتی را به حسینی بدهد. او در تمرینات خیلی زیاد گل می زند. مثلا خود دروازه بان ما خیلی پنالتی را گل می‌کند و ممکن است در جام حذفی نیاز داشته باشیم که دروازه بان هم پنالتی بزند.

*پرسپولیس مثل ما تیم فوق العاده ای است

وی در مورد اینکه تصور نمی کنید این برد پرگل بازیکنان را قبل از دربی دچار غرور کند، اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب و مثبت است و ذهنیت قوی دارد، ولی دربی همیشه دربی است. حتی در پرتغال هم تیم هایی که در کورس قهرمانی نیستند معمولا نتایج بهتری می گیرند. دربی همیشه یک بازی ویژه است. حتی اگر یکی از تیم ها خیلی خوب نباشد در آن بازی همه می آیند که صددرصد باشند. یک بازی خوبی خواهد بود. پرسپولیس تیم فوق العاده ای است و بازیکنان خوبی دارد مثل ما. پس بازی خوبی خواهد بود.

*از فردا برای دربی آماده می شویم

ساپینتو خاطرنشان کرد: امروز باید از این برد فوق العاده لذت ببریم. از فردا خودمان را برای بازی پرسپولیس آماده می‌کنیم.

*هیچ تیمی نمی‌خواهد دربی مساوی شود و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی استقلال در مورد اینکه امشب شب خیلی خوب شما بود و پیامی برای هواداران دارید، گفت: در ماه های قبل شب های فوق العاده ای داشتم و امشب بهترین شب نیست و یکی از بهترین شب هاست و من از آن لذت بردم و سه امتیاز را گرفتیم که مهم بود. در مورد دربی باید بگویم برای گرفتن سه امتیاز می رویم و هیچ تیمی نمی خواهد بازی مساوی شود اگر بخواهد قهرمان شود. ما برای سه امتیاز می رویم مساوی برای ما و پرسپولیس کافی نیست. سپاهان یک بر صفر برده است و این تا آخر ادامه خواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا