اخبار ورزشیورزش بانوان

طائرپور: نمی‌توانم با زور بازیکنانم را نگه دارم/همه می‌گفتند ایران بهترین تیم غرب آسیاست

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: گروه بهمن تیم یکدستی در مسابقات غرب آسیا داشت و همه می‌گفتند ایران یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیاست.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، پریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نایب‌قهرمانی گروه بهمن در مسابقات بسکتبال غرب آسیا، اظهار داشت:  در بازی اول پنالتی‌های ما گل نشد. از ۲۶ پنالتی ۶ توپ را وارد سبد کردیم در حالی که حریف ۱۸ تا. یکی از بهترین بازیکنان ما از ۸ پنالتی هیچ کدام را گل نکرد.

وی افزود: از طرفی سعیده علّی را به خاطر ۵ فوله بودن در کوارتر سوم و چهارم در اختیار نداشتیم. داور خیلی سریع سوت می‌زد و همین باعث شده علّی را نداشته باشیم. داوری‌های این مسابقات با داوری‌های ما تفاوت داشت.

سرمربی گروه بهمن با اشاره به اینکه مسابقات بسکتبال بانوان غرب آسیا به افزایش تجربه بازیکنان ایران کمک کرده، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خیلی تجربه پیدا کردند و این بازی‌ها به مسابقات آینده‌شان کمک خواهد کرد. ما ۹-۱۰ بازیکن ملی داشتیم و آنها دیدند چقدر راحت با ارائه بازی خوب می‌توان برنده شد. با دفاع خوبی که داشتیم اجازه ندادیم حریفان به ما گل بزنند. تیم ایران در این مسابقات خیلی به چشم آمد و رقیبان فکر نمی‌کردند تیمی که سال گذشته اوت شد در این دوره این طور بازی کنند. آنها می‌گفتند ایران یکی از بهترین تیم‌هاست.

طائرپور در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه حریفان غرب آسیا از بازیکنان آمریکایی بهره می‌بردند، عنوان کرد: همه تیم‌ها بازیکن خارجی داشتند، غیر از ما. حتی یکی از تیم‌ها ۱۰ هزار دلار به یک بازیکن داده بود تا در مسابقات غرب آسیا شرکت کند. بازیکنان آمریکایی یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی بودند و اگر هزینه‌ای نداشتند حضور آنها چقدر می‌توانست به بسکتبال بانوان ایران کمک کند. ما در این مسابقات خیلی خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم قهرمان شویم اما من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی با بیان اینکه باید روی بدنسازی بانوان ایرانی کار شود، یادآور شد: سرعت بازیکنان آمریکایی بالا بود. ما باید روی بدنسازی و همین طور روی سرعت و مهارت‌های فردی بازیکنان ایران کار کنیم.

سرمربی گروه بهمن درباره آینده تیمش در لیگ ایران، خاطرنشان کرد: باید ببینیم بازیکنان ما چه تصمیمی دارند. شاید هر کدام بخواهند به تیم‌های دیگر بروند. امسال مسئولان تیم دانشگاه آزاد و نامی‌نو به من گفتند که تعدادی از بازیکنان ما را می‌خواهند. امیدوارم بتوانیم تیم را نگه داریم اما بازیکن وقتی حرفه‌ای می‌شود به دنبال جایی که شرایط مالی بهتری داشته باشد. من نمی‌توانم با زور بازیکنانم را نگه دارم. هر که با ما باشد، قدمش به روی چشم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا