اخبار ورزشیفوتبال جهان

ضرر یک میلیارد و پانصد میلیون دلاری در انتظار لیگ انگلیس به خاطر کرونا

در صورتی که فصل فوتبال انگلیس به اتمام نرسد، تیم هایش بیش از یک میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، با شیوع گسترده کرونا در کشورهای اروپایی، چندین هفته است که همه فعالیت ها از جمله ورزش متوقف شده است.

در این حال وضعیت لیگ های فوتبال، کاملا مبهم است. البته مباحثی همانند اتمام اجباری مسابقات فصل جاری در کشورهای همچون انگلیس مطرح شده که هنوز هیچ تصمیمی درباره اش گرفته نشده است.

طبق تحقیقی که موسسه تحقیقاتی کامیونتی ریتنینگ، انجام داده در صورتی که مسابقات فصل جاری لیگ برتر انگلیس ناتمام بماند و قرار به برگزاری فصلی جدید از چند ماه دیگر گرفته شود، ضرر بسیار هنگفتی در انتظار تیم ها خواهد بود.

مطابق آنچه این موسسه اعلام کرد، در این حالت حدود یک میلیارد و پانصد میلیون دلار تیم های این لیگ معتبر با ضرر مواجه خواهند شد.

البته وقوع چنین حالتی ضررهای سنگینی را به دیگر لیگ های قاره سبز وارد خواهد کرد. در چنین شرایطی کمترین میزان خسارت به لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه خواهد بود که کمتر از ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

هم اکنون تحت تاثیر شیوع کرونا بیش از ۵۶ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را از دست داده اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا