اخبار ورزشیسایر اخبار

نفر اول دوچرخه‌سواری: فدراسیون هرطور شده مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کند

نفر اول دوچرخه سواری جاده ایران گفت: مسابقه قهرمانی کشور امتیاز رنکینگ دارد و هرطور شده باید برگزار شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمد گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی‌اش در لیگ دوچرخه سواری اظهار داشت:مسیری که در نظر گرفته شده بود سنگین بود و مسافتش زیاد اما خدا را شکر با قهرمانی به پایان رسید. رکوردی هم که به ثبت رساندم خوب بود و راضی بودم.

وی در مورد نحوه میزبانی گلپایگان گفت: همانطور که گفتم مسیر صاف نبود و سراشیبی داشت البته به نوعی تیم ما یعنی سپاهان هم میزبان محسوب می‌شد چون گلپایگان هم برای اصفهان است. خوشبختانه هم در بخش انفرادی هم تیمی،‌تیم سپاهان توانست عنوان قهرمانی از آن خود کند.

نفر اول دوچرخه سواری جاده‌ای ایران در مورد اینکه با این شرایط تیمی حریف سپاهان نمی‌شود، گفت: ‌نه اینطور هم نیست. تیم‌های دیگر هم عملکرد خوبی دارند.امیدوارم ادامه دار باشد.

* نباید به راحتی از کنار مسابقه قهرمانی کشور گذشت

گنج‌خانلو با تاکید بر اینکه مسابقه قهرمانی کشور حتما باید برگزار شود، گفت: نمی‌توان به سادگی از کنار این مسابقه گذشت. چون امتیاز بین‌الملللی دارد اگر شده با حداقل نفرات برگزار کنند. همه کشورها برگزار کردند و ما هنوز مانده‌ایم. حتی کشورهایی که نمی‌توانیم اسم‌شان را به درستی تلفظ کنیم.

* هزینه اردوها و مسابقات را برای برگزاری قهرمانی کشور بگذارند 

وی ادامه داد: چند ماهی است که اردو نداشتیم و مسابقه بین‌المللی هم نرفتیم. می‌توانیم هزینه آن را برای برگزاری مسابقه قهرمانی کشور در نظر بگیریم.

نفر اول دوچرخه سواری جاده‌ای ایران در مورد اینکه گفته می‌شود پروتکل‌های سختی برای این مسابقه از سوی اتحادیه جهانی در نظر گرفته شده است، گفت: همه اینها درست است اما به هر حال نمی‌توانیم که برگزار نکنیم. نفرات اول تا دهم در این رقابت امتیاز بین‌المللی دارند. فدارسیون می‌گوید برگزاری غیرممکن است اما باید برگزار شود چون مهم است.

*قهرمانی تیمی مهمتر است تا انفرادی 

گنج‌خانلو در مورد مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری گفت:‌مرحله دوم هفتم و هشتم مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود. برای من قهرمانی خودم مهم نیست مهم این است که تیم سپاهان نتیجه خوبی را کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا