اخبار ورزشیسایر اخبار

صالحی‌امیری: با نگاه جاه‌طلبانه مدیران به جایی نمی‌رسند

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: اعتقاد دارم با انعطاف می‌توان همه مسائل را حل کرد و با جاه‌طلبی مدیران به جایی نمی‌رسند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم تودیع و معارفه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهارداشت: ۱۷۰۰ روز خدمت کنار جامعه ورزشی گذشت. از پیشکسوتان، وزیر ورزش، معاونان و روسای فدراسیون‌ها تشکر می‌کنم که همیشه در صف اول ورزش هستند. از اعضای جدید هیات اجرایی و قهرمانان غرورآفرین و تمام همکارانم در کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک با تبریک به به محمود خسروی وفا و اعضای هیات اجرایی جدید، عنوان کرد: من همیشه تلاش کردم از مسیر دیانت خارج نشوم البته هیچ گاه خودم را از خطا دور ندانسته و نمی‌دانم. در این مدت حضورم سعی کردم ارزش‌های فرهنگی در ورزش توسعه پیدا کند و تلاش کردم به مسائل با رویکرد عادلانه نگاه کنم. انعطاف و گفت‌وگوی سازگار شرط غیرقابل انکار برای یک مدیر است. من همیشه منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار دادم و از عنصر حاشیه پرهیز کردم چرا که اعتقاد دارم با نگاه جاه‌طلبانه و دستوری هیچ مدیری به جایی نمی رسد. همگان باید از این خصیصه‌های زشت دوری کنند.

صالحی‌امیری با بیام اینکه در طول ۴ سال گذشته هیچ تصمیمی را بدون مشورت انجام نداده، یادآور شد: باور دارم شرط اولیه حفظ آبروی فرد در حفظ آبروی دیگران است. در اموری که تخصص نداشتم ورود نکردم.، هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نیاورده و از دریچه سیاسی مسائل را مدیریت نکردم. در چهار سال گذشته هیچ موضع سیاسی نداشتم تا به ورزش آسیب نرسد. در این چهار سال منافع اقتصادی و مالی برای خود تعریف نکردم. من از کسانی که بر گردن من حق دارند، طلب عفو و بخشش دارم. در نهایت اینکه حمایت از خسروی‌وفا و هیات اجرایی جدید را به عنوان یک وظیفه دنبال می‌کنم و همیشه در کنار وی خواهم بود.

در مراسم امروز، محمود خسروی‌وفا، عنوان کرد: از دوستان عزیز به ویژه سردار قربانی رخصت می‌طلبم. سعی می‌کنم صحبت من در تاریخ شفاهی باشد. ما وارث ۵ هزار شهید ورزشکار هستیم که همه جوان بودند. آنها باور کردند که باید به استقلال کشور، اسلام و شهدای قبل از انقلاب پایبند باشند. امروز در تمام رشته‌ها با افتخار هستیم و این باور که “می‌توانیم” را این شهدا به ما آموختند. چه کسی فکر می‌کرد دختران ما در المپیک مدال بیاورند و یا در دوومیدانی و تیراندازی به مدال برسیم؟ امروز که اینجا هستیم وامدار شهدا هستیم.

خسروی وفا تاکید کرد: انتخابات زیبایی برگزار شد. صالحی امیری تیم خوبی در کنار خود داشت که من امیدوارم شاگرد خوبی برای اساتید گذشته خود باشم. ما با اتحاد می‌توانیم ورزش را به آنجایی که شایسته است برسانیم. دوستانی که در رقابت بودند می‌دانند ذات رقابت سرشاخ شدن است. هیچ دوره ای از انتخابات کمیته ملی المپیک شیرین‌تر از این دورا نبود. علی‌نژاد دوست صمیمی من است و این جوان توان و ظرفیت بالایی دارد چرا نباید از او استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص همکاری با صالحی‌امیری، عنوان کرد: او قرار نیست برود، من در کنار وی کار را پیش می‌برم. صالحی‌امیری قول داده در کنار من می‌ماند، او مدیر اخلاق مداری است و زیر قول خود نمی‌زند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا