اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شکست سنگین سپاهان مقابل زنیت در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل زنیت سن‌پترزبورگ روسیه شکست خورد.

به گزارش پیشرو ورزش،‌ تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰ (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف تیم زنیت این کشور رفت که این مسابقه با شکست ۴ بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید.

برای تیم زنیت در این بازی ایوان سرگئیف در دقیقه ۱۹، زلیم‌خان باکایف در دقیقه ۲۲، الکساندر اروخین در دقیقه ۲۹ (پنالتی) و گوستاوو مانتوان در دقیقه ۲+۹۰ گلزنی کردند. تنها گل تیم سپاهان نیز در دقیقه ۹۰ توسط عیسی آل‌کثیر وارد دروازه میزبان شد.

تیم سپاهان که در این بازی بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت،‌ در دقیقه ۷۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد که رضا اسدی این ضربه پنالتی را از دست داد.

عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکن زردپوش اصفهانی که به دلیل مشکل سقف بودجه نتوانستند قرارداد خود با این باشگاه را ثبت کنند و در لیگ برتر به میدان بروند، در این دیدار دوستانه برای تیم سپاهان بازی کردند.

دیدار دوستانه زنیت سن‌پترزبورگ – سپاهان در راستای قرارداد همکاری دو باشگاه برگزار شد. فصل گذشته بازی دوستانه نخست آنها در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار شد که به برتری ۲ بر صفر شاگردان مورایس انجامید.

محمد قربانی و محمد دانشگر زننده گل‌های سپاهان در آن بازی بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , عیسی آل‌کثیر , تیم فوتبال سپاهان اصفهان , عیسی آل‌کثیر ,

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , عیسی آل‌کثیر ,

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , عیسی آل‌کثیر ,

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا