اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شمسایی: خدا را شکر ما توانستیم با ۳ پیروزی به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هیچ یک از بازیکنان به خاطر اتفاقی که برای رفیعی‌پور افتاده بود در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید شمسایی بعد از پیروزی ۶ بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل لبنان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: حضور در مرحله مقدماتی یک شانس برای همه تیم‌های آسیایی بود. خدا را شکر ما توانستیم با ۳ پیروزی به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.

وی افزود: من یک بار به بازیکنانی که نمی‌توانند خوب کار کنند هشدار می دهم و دفعه بعدی در صورت تکرار دیگر جایی در تیم ملی ندارند. البته در حال حاضر مشکلات همچنان وجود دارد. بابت ۳ پیروزی و با گل‌های زیاد خوشحال هستم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با مصدومیت شدید علیرضا رفیعی‌پور در پایان نیمه اول گفت: هیچ یک از بازیکنان به خاطر اتفاقی که برای رفیعی‌پور افتاده بود در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند. وقتی اتفاقی برای بازیکنی می‌افتد برای من مهم نیست چه بازیکنی است. خیلی ناراحت بودم و دوست نداشتم در نیمه دوم روی نیمکت بشینم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی در عرصه ورزش رخ ندهد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =

دکمه بازگشت به بالا