اخبار ورزشیورزش بانوان

شعبانیان: تیم یکدست اما کم‌تجربه‌ای داریم

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: بازیکنان ما جوان، کم تجربه اما باانگیزه هستند.

به گزارش پیشرو اسپرت، میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر امسال اظهار داشت: از بازیکنان قدیمی ما فقط ۲ بازیکن در تیم هستند و بقیه والیبالیست‌ها را از تیم‌های جوانان و امیدها انتخاب کرده‌ایم. ۴-۵ بازیکن هم وقتی استعدادیابی کرده بودیم در تیم ما حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: فکر می‌کنم اصل این است که باشگاه‌ها به تیم ملی بازیکن بدهند به همین دلیل امسال من از این بازیکنان نوجوان و جوان استفاده می‌کنم تا بتوانند در خدمت تیم ملی باشند. بازیکنان ما بسیار باانگیزه هستند و حس رقابت دارند. تیم یکدستی داریم اما آنها کم تجربه‌ هستند.

سرمربی پیکان درباره دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن از شرایط میزبانی برخوردار است، بازیکنان باتجربه‌ای دارد و که به جز یکی دو مهره تغییری در تیم‌شان نداشته‌اند. باید بازی زیبایی شود، امیدوارم بازیکنان ما هم همه تلاش‌شان را به کار بگیرند.

شعبانیان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری مرحله پلی‌آف، عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد تیم‌ها کم است پیشنهاد شد ۴ تیم برتر به مرحله پلی‌آف بروند. تیم‌های خوبی امسال در لیگ حضور دارند. خوشحالم که باریج اسانس هم در لیگ شرکت کرده و شنیده‌ام بازیکنان خوبی گرفته است. قبل از لیگ فکر می‌کردم به خاطر شرایط اقتصادی امسال تیم‌های کمتری شرکت کنند اما این طور نبود.

وی درباره حمایت مالی باشگاه پیکان از بانوان، یادآور شد: طبق قانون به قرارداد بازیکنان امسال ۲۰ درصد اضافه شده است. سایر بازیکنانی که سال اول حضورشان در لیگ است هم قرارداد بدی نداشته‌اند. پیکان با این شرایط اقتصادی حمایت خوبی از بانوان داشته است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا