اخبار ورزشیورزش بانوان

شعبانیان: ایران تیم جوان مسابقات است

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: اگر شاگردانش دچار خطای انفرادی نشوند، ارائه بازی زیبا مقابل قزاقستان، اولین حریف ایران در انتخابی المپیک، دور از دسترس نیست.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان درباره مسابقات والیبال انتخابی المپیک افزود: اکثر تیم‌های حاضر با ترکیب اصلی آمده‌اند و حتی کادرفنی خود را تقویت کرده‌اند. به عنوان مثال سرمربی و کمک مربی تیم کره، ایتالیایی هستنند و این مسئله نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها روی تیم ملی خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند و صعود به المپیک برایشان مهم است.

وی تصریح کرد: با چنین شرایطی به احتمال بالای ۹۰ درصد فینال انتخابی المپیک در گروه زنان قاره آسیا بین دو تیم کره‌جنوبی و تایلند خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه مهم‌ترین بازی تیم ایران مقابل اندونزی و قزاقستان خواهد بود، گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی به مسابقات آورده و فکر می‌کنم تیم ایران تنها تیم جوان این مسابقات است. البته خوشبختانه تیم ایران میانگین قدی بالایی دارد و از این نظر تیم خوبی داریم که فاصله میانگین قدی آن با تیم‌های دیگر به‌خصوص قزاقستان کم است.

وی با اشاره به تمرینات برگزار شده شاگردانش در تایلند در دو روز گذشته، ادامه داد: دیروز دو نوبت تمرین صبح و عصر و ظهر امروز هم یک جلسه تمرین توپی برگزار کردیم. در نظر داریم فردا صبح هم یک جلسه تمرین سبک داشته باشیم تا انشاالله برای اولین بازی آماده شویم.

شعبانیان با یادآوری کم‌تجربه بودن شاگردانش، گفت: آخرین بازی تیم قزاقستان با تیم ملی والیبال ایران در دور قبل را به طور کامل برای بچه‌ها آنالیز و چندین بار فیلم آن  بازی را برای بازیکنان پخش کرده ایم تا به آن‌ها یک ذهنیت از این بازی بدهیم. اگر بچه‌ها در بازی فردا خطای انفرادی نداشته باشند، ارائه یک بازی زیبا و خوب مقابل قزاقستان دور از دسترس نیست. اما نباید فراموش کنیم که بچه‌های ما به همان اندازه که با انگیزه هستند، کم تجربه اند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا در اولین بازی خود در انتخابی المپیک از ساعت ۹:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی قزاقستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا